رقابت جوانان کاراته در حضور مسئولان فدراسیون/ بهنام فر با لباس کاراته به سالن آمد

انتخابی تیم ملی نوجوانان کاراته امروز با حضور مسئولان فدراسیون در حال پیگیری است.
به گزارش “کاراته نیوز” و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دومین روز از مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان کاراته در حالی امروز به میزبانی سالن کبکانیان تهران در حال پیگیری است که تمام مربیان تیم‌های ملی در رده‌های پایه در سالن حضور دارند و مبارزات همه نفرات حاضر در این رقابت‌ها را زیر نظر دارند.

* صادق فرجی و محسن آشوری رئیس و دبیر فدراسیون کاراته نیز در سالن حضور دارند. کتیرایی رئیس اسبق کاراته نیز امروز به همراه این دو نفر وارد سالن کبکانیان شد و این رقابت‌ها را از نزدیک تماشا می‌کند.

* مسابقات در حالی پیگیری می‌شود که تیم داوری به دقت و با نظم مسابقات را زیر نظر دارد و در مواقع لزوم از طریق ویدیو چک به اعتراض بازیکنان رسیدگی می‌کند.

* جواد سلیمی رئیس کمیته داوران فدراسیون کاراته نیز در سالن حضور دارد و در مواقع لزوم به داوران نکاتی را تذکر می‌دهد.

* مسابقات در حالی پیگیری می شود که مهران بهنام فر سرمربی تیم ملی جوانان کاراته با لباس کاراته در سالن حضور دارد. این اتفاق به نوبه خود در کاراته بسیار کم دیده میشود.

* توکلی رئیس کل حراست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران، سهیل آذری مدیرعامل شرکت وزین‌پرشین، دورفرد مدیرعامل شرکت وزین تک‌بین در سالن کنار مسئولان فدراسیون حضور دارند.

* تعدادی از تماشاگران و مربیان استان‌ها به همراه شاگردان خود در سالن حضور دارند و  از روی سکوها این رقابت‌ها را تماشا می‌کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا