رمضانی: سلطانی فر آرامش را به کاراته بازگرداند

رئیس هیات کاراته استان هرمزگان از تعداد بالای نامزدهای انتخاباتی ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش “کاراته نیوز” پردل رمضانی رئیس هیات کاراته استان هرمزگان با اشاره به تعدد کاندیدهای ثبت نامی برای حضور در انتخابات کاراته گفت: تعداد بالای نامزدهای انتخاباتی این فرصت را از اعضای مجمع می گیرد تا با دقت و بررسی بیشتری نسبت به کاندیدهای اصلی در روز انتخابات شخص اصلح را انتخاب کنند.

رمضانی در ادامه افزود: با توجه به تعداد بالای تایید صلاحیت شده ها، حذف محسن آشوری کمی سوال برانگیز است. بهرحال ایشان به واسطه بیست سال خدمتی که به کاراته انجام دادند از شخصیت های محبوب این رشته ورزشی هستند. امیدوار بودم ایشان نیز در انتخابات حضور پیدا می کردند تا انتخابات کاراته به دور از هیچ شک و شبهه ای برگزار شود.

وی با بیان مدیریت شدن انتخابات کاراته گفت: با توجه به نفرات مشخص شده ای که وزارت ورزش معرفی نمود، این احساس در بین اهالی کاراته به وجود آمده است که دست های پشت پرده به دنبال مدیریت این انتخابات و انتصاب کاندید خاصی هستند که این امر منصفانه نیست.

رئیس هیات کاراته استان هرمزگان با ابراز امیدواری نسبت به ورود وزیر ورزش به این ماجرا، عنوان کرد: انتظار دارم آقای سلطانی فر وزیر محترم ورزش با ورود به این مسئله از به وجود آمدن چنین اقدام ها و شبهه هایی جلوگیری نماید تا شاهد برگزاری انتخاباتی بدون غرض و مشکل باشیم. البته باید به این نکته اشاره کنم که تصمیم نهایی را اعضای حاضر در مجمع که اکثریت از روسای هیات ها هستند خواهند گرفت.

رمضانی در پایان با تاکید بر برهم خوردن آرامش کاراته، خاطرنشان کرد: انشالله در روز انتخابات، اعضای مجمع بتوانند با اتخاذ یک تصمیم خوب، کاراته را برای چهارسال آینده بیمه کنند و آرامش را به این رشته مدال آور بازگردانند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا