صافی: برای قهرمانی تلاش می‌کنیم

1717521.jpgts1478437009502
مدیر فنی تیم کاراته دانشگاه آزاد گفت: تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد کرده ایم و برای چهارمین قهرمانی در سوپر لیگ تلاش می‌کنیم.به گزارش “کاراته نیوز” احمد صافی در گفتگو با خبرنگار صداوسیما در خصوص حضور تیم دانشگاه آزاد در سوپرلیگ کاراته گفت: تیم کاراته دانشگاه آزاد مدافع عنوان قهرمانی در مسابقات سوپرلیگ کاراته است و با توجه به استعدادهای زیاد در کاراته ایران، کار سختی در مسابقات امسال پیش رو داریم. اردوی فشرده ای برای تیم در نظر گرفته ایم که کاراته‌کاها را برای حضور در لیگ آماده می کند.

وی افزود: تیم دانشگاه آزاد با ۲ بار قهرمانی در آسیا و سه قهرمانی در سوپرلیگ یکی از پرافتخارترین تیم های کاراته ایران همراه با تیم منحل شده سپاهان محسوب می شود و امسال هم تلاش تیم کاراته دانشگاه آزاد کسب نتایج خوب از مسابقات سوپرلیگ است.

مدیر فنی تیم کاراته دانشگاه آزاد در خصوص تغییرات این تیم در سوپرلیگ امسال گفت: در بخش کاتا و کومیته تغییراتی داشتیم. در کومیته محمد شهریاری، کیوان بابان و ایمان سنچولی که فصل قبل سه بازی انجام داد، از تیم جدا شده اند اما سجاد گنج زاده و نفرات اصلی را حفظ کرده ایم. سعید احمدی، میلاد افشانی و عبداله ولدی هم به تیم دانشگاه اضافه شده اند.

صافی ادامه داد: سیروس خالقی در کاتای انفرادی به تیم دانشگاه اضافه شده است. مجید عبدالحسینی مربی سابق تیم کاتای دانشگاه را با توجه به حضورش به عنوان سرمربی در تیم ملی چین امسال در اختیار نداریم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا