هروی: همه چیز برای افتخارآفرینی کاراته ایران مهیا است

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

شهرام هروی در گفتگو با «نسیم آنلاین»، در خصوص شرایط تیم ملی کاراته اظهار داشت: بعد از مشکلاتی که در راه صدور روادید تیم ملی پیش آمد ما با یک روز تاخیر روز جمعه وارد اتریش شدیم . خدا را شکر شرایط تیم ملی در حال حاضر خیلی خوب است و ما روز گذشته دو جلسه تمرین را پشت سر گذاشتیم و امروز نیز یک جلسه تمرین خواهیم داشت.

وی ادامه داد: امیدوارم در روزهای آینده با وفق یافتن با شرایط محیطی اتریش در مسابقات جهانی عملکرد قابل قبولی داشته باشیم و بتوانیم از اعتبار کاراته ایران دفاع و نتایج قابل قبولی را رقم بزنیم.

سرمربی تیم ملی در خصوص شرایط بوحی و روانی ملی‌پوشان کاراته ایران عنوان کرد: خدا را شکر همه بازیکنان ما در شرایط روحی و روانی ایده‌آل و خوبی قرار دارند و همه چیز برای افتخارآفرینی کاراته ایران مهیا است. من اعتقاد دارم در این راه لطف خدا نیز شامل حال ما خواهد شد تا ما شرمنده جامعه کاراته ایران نشویم.

هروی در خصوص شرایط وزنی ملی‌پوشان کاراته ایران خاطر نشان کرد: هیچ کدام از بچه‌ها ما مشکل اضافه وزن ندارند و به امید خدا صبح چهارشنبه مراسم وزن‌کشی انجام خواهد شد و ذبیح الله پورشیب ظهر این روز به روی تاتامی خواهد رفت.

[ad_2]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا