شاه‌‌محمدی: قابلیت‌های مشیری برای کسی پوشیده نیست/ او نیازی به سفارش کسی ندارد

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

 

عشرت شاه‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی بانوان کاراته گفت: شورای فنی سه جلسه برگزار شد و در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی شاخصه‌ها را اعلام کردیم که در نهایت نظرها روی مریم مشیری بود و سرانجام او به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان انتخاب شد.

وی در ادامه افزود: مشیری سابقه خوبی در عرصه مربیگری دارد و توانایی‌های او از لحاظ فنی زیاد است. در طول این سال‌ها کاراته‌کاهای خوبی را به تیم ملی‌ کاراته بانوان ایران تحویل داده است. در حال حاضر مسئولیت فنی کاراته استان کرمانشاه را نیز برعهده دارد. امیدوارم که بتواند با کمک دستیارهایی که انتخاب کرده در مسابقات جهانی اتریش نتیجه خوبی را رقم بزند.

نایب‌رئیس فدراسیون کاراته در پاسخ به این سوال که برخی از مربیان مدعی هستند که او با سفارش یکی از مسئولین سابق فدراسیون به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده آیا این موضوع صحت دارد یا خیر؟ گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد. مشیری را همه در کاراته می‌شناسند. او نایب‌رئیس یکی از سبک‌های مطرح کاراته است. سرمربی جدید تیم ملی تقریبا سه سال پیش به عنوان مربی بزرگسالان فعالیت می‌کرد به هر حال بنا به دلایل مختلفی در آن مقطع نتوانست با مسئولان وقت ادامه همکاری بدهد. به هر حال قابلیت‌های او برای کسی پوشیده نیست.

شاه‌محمدی در پاسخ به این سوال که برخی از مربیان معتقدند تیم ملی با مربیانی که در مسابقات جهانی و آسیایی نتیجه گرفته بود، می‌توانست دوباره راهی رقابت‌های جهانی شود آیا شما با این موضوع موافق هستید یا خیر؟ گفت: او اصلا از کاراته دور نبوده است. بنده سال گذشته مشیری را به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی به علیرضا سمندر رئیس وقت معرفی کردم. با سوابقی که مشیری دارد قطعا برای مربیگری در تیم ملی نیازی به سفارش کسی ندارد. او یک مربی توانمند و با اخلاق کاراته است که ان‌شاءالله با این انتخاب کاراته ایران در مسابقات جهانی اتریش در بخش بانوان بتواند نتیجه خوبی را کسب کند.

انتهای پیام/ر

[ad_2]

منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا