خمامی: رئیس جدید باید به فکر اصلاحات در کاراته باشد

فریدخمامی لیگ های آینده سازان و امید را بسیار پویاتر دانست و گفت: در مقایسه لیگ های آینده سازان و امید با سوپرلیگ باید به این موضوع دقت شود که ما در لیگ های آینده سازان و امید کشور مسابقات بسیار شاداب تر، زیباتر همراه با اجرای تکنیک های ریسکی بیشتری از سوی بازیکنان را شاهد بودیم.

مازیار فرید خمامی مربی سابق تیم ملی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار ما در تهران، اظهار داشت: امسال لیگ امید ها در سطح بسیار بالایی برگزار شد که این می تواند در آینده ای نزدیک به کاراته ایران کمک بسیار زیادی را انجام دهد. البته سوپرلیگ امسال هم خوب بود اما ریسک های کمتری را در مبارزات نسبت به رده های دیگر شاهد بودیم.

مسئول کمیته آموزش درباره ی سطح برگزاری لیگ ها و امکانات مورد استفاده در لیگ های کاراته عنوان کرد: ما باید قبول کنیم که نحوه ی برگزاری و امکانات ما در برگزاری لیگ ها همانند ده سال قبل است و تغییرات بسیار کمی را شاهد هستیم. در حالی که گردش مالی لیگ های کشور نسبت به چندین سال گذشته ده برابر شده است.

وی ادامه داد: اگر مدیریت درستی داشته باشیم و حمایت بیشتری از اسپانسرها انجام دهیم، قطعا حمایت متقابل بیشتری را شاهد خواهیم بود و در سال‌های آینده لیگ بهتری را شاهد خواهیم بود. ما می‌توانستیم در هفته پایانی از اسپانسرهایی که در سوپر لیگ حضور داشتند و تیمداری کردند، تقدیر کنیم و همین موضوع کمک می کند تا این عزیزان انگیزه های بیشتری برای حضور در سال‌های آینده را داشته باشند.

عضو کمیته فنی فدراسیون در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون نیز گفت: این یک انتخابات آزاد است و هر شخصی که در خود توانایی مدیریت این رشته را می بیند می تواند ثبت نام کند که در پایان توسط افراد حاضر در مجمع انتخاب می شوند. البته باید این نکته را در نظر داشت که اگر بعضی از اشخاص و یا گروه ها از شخص خاصی حمایت می کنند، این موضوع یک امر عادی انتخاباتی است.

خمامی در ادامه اذعان داشت: به نظر من افرادی باید در این انتخابات کاندید شوند که درک درستی از وضعیت کاراته داشته باشند و به نوعی از جنس کاراته باشند. اما باید به این نکته توجه شود که فردی که توسط مجمع انتخاب می شود باید مورد حمایت قرار گیرد تا همانند ده سال گذشته تغییرات زیادی را در این بخش شاهد نباشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: فردی که به عنوان رییس انتخاب می شود باید اصلاحات را در متن کار خود قرار دهد. باید در کمیته ها اصلاحات انجام گیرد، برخی قوانین اصلاح شود و همچنین امورداخلی فدراسیون و بسیاری از موارد دیگر نیز اصلاح شود. مطمئنا اگر اصلاحات صورت گیرد عواقبی دارد و تنش هایی به وجود خواهد آمد و مقاومت بعضی ها را شاهد خواهیم بود. اما مجمع وظیفه دارد تا پس از انتخابات، از فرد منتخب حمایت نیز انجام دهد تا کم کم شاهد اصلاحات در کاراته باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا