بی اطلاعی سرمربی تیم ملی از حضور ملی پوشان در ژاپن

 سرمربی تیم ملی کاراته اطلاعی از برنامه حضور ملی پوشان در مسابقات کاراته وان ژاپن ندارد!

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از میزان؛ ژاپنی ها از برخی کاراته کاهای مطرح ایران برای حضور در مسابقات کاراته وان این کشور دعوت کردند و این در حالی است که سرمربی تیم ملی نظارتی روی این برنامه ندارد. مسابقات کاراته وان ژاپن ۵ و ۶ آذرماه برگزار خواهد شد.

غلامرضا دباغیان سرمربی تیم ملی کاراته در این باره می گوید: اطلاعی از دعوت نامه ژاپنی ها ندارم. اگر به صورت دعوتی باشد که باید تمام هزینه های اعزام کاراته کاها پرداخت شود و یعنی ورزشکاران ما مهمان هستند.

او ادامه داد: چند نفر از ورزشکاران ما مثل امیر مهدیزاده، سعید احمدی و سجاد گنج زاده به مسابقات ژاپن دعوت شده اند و فکر می کنم چند نفر دیگر هم در میان دعوتی ها باشند.

دباغیان افزود: مهدیزاده از من برنامه گرفته است و در کنار خودم تمرین می کند اما بقیه ملی پوشان در باشگاه های خودشان مشغول تمرین هستند.

سرمربی تیم ملی کاراته در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان فدراسیون برای ادامه برنامه های تیم ملی و حضور برخی ملی پوشان در مسابقات با وی تماسی داشتند یا خیر؟ گفت: هیچکس از فدراسیون کاراته با من تماسی نگرفته است چون فکر می کنم تمام تمرکز فدراسیونی ها روی مسابقات جهانی رده های سنی در اندونزی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا