ناظریان: با توصیه دوستان، کاندیدای ریاست فدراسیون کاراته می‌شوم

رئیس پیشین فدراسیون کاراته گفت: چند سالی بود اصلا به حضور در فدراسیون فکر نمی‌کردم اما در این دوره با توجه به صحبت‌هایی که برخی دوستان داشتند، تصمیم گرفتم در انتخابات حاضر شوم.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز حبیب‌الله ناظریان در گفت‌وگو با تسنیم ضمن ابراز تمایل برای حضور در انتخابات فدراسیون کاراته عنوان کرد: از زمانی که از فدراسیون کاراته رفتم بارها به این موضوع اشاره کردم که به عنوان یکی از اهالی کاراته در هر جایی که بتوانم به این رشته کمک می‌کنم. ابتدا تصمیم نداشتم در انتخابات حاضر شوم و سال‌ها است به این موضوع فکر نمی‌کنم اما با توجه به صحبت‌هایی که برخی دوستان با من داشتند تصمیم گرفتم در این دوره از انتخابات حاضر شوم.

وی ادامه داد: حتی زمانی که از فدراسیون رفتم در برهه‌های مختلف در زمان ریاست سمندر، فرجی و پناهی به عناوین مختلف در کنار کاراته بودم و همیشه سعی می‌کردم کمک حالی برای این رشته باشم و امروز نیز با همین هدف قصد حضور را دارم. امیدوارم بتوانم برای این رشته کاری انجام بدهم.

رئیس پیشین فدراسیون کاراته اظهار داشت: تمام تلاشم این است که بتوانم وحدت را در خانواده کاراته تقویت کنم زیرا تنها در این صورت است که با همدلی می‌توانیم کاراته را به سر منزل مقصود برسانیم. باید از تمام پتانسیل کاراته استفاده شود و قطعا اگر فضایی مهیا شود در همین راستا حرکت خواهم کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا