آرین‌خو: تغییر افراد مهم نیست، کاراته مدیر می‌خواهد/ ٣٠ سال فریاد زدم کسی نشنید

مدیر فنی سابق تیم ملی کاراته گفت: بحث من این بوده که تغییر افراد در فدراسیون هیچ مشکلی را حل نمی‌کند و اینکه سمندر برود و فرد دیگری بیاید دردی دوا نمی‌شود.
به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز محمد آرین‌خو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایفنام،‌ در مورد تغییرات اخیر فدراسیون کاراته اظهار داشت:‌ طباطبایی سرپرست جدید فدراسیون را نمی‌شناسد و هیچ قضاوتی در مورد عملکرد او نمی‌تواند داشته باشد. اینکه آیا او تا چند ماه آینده می‌تواند فضای انتخابات را آماده کند یا خیر نمی‌توانم در مورد این موضوع قضاوت کنم.
وی در ادامه افزود: اما در هر حال موافق این موضوع هستم که هر چه زودتر باید رئیس فدراسیون کاراته با برگزاری انتخابات معرفی شود و مسائلی که در حال حاضر وجود دارد جمع و جور شود.
آرین‌خود در پاسخ به این سوال که خیلی از کارشناسان معتقدند که با آمدن رئیس جدید باز هم در فدراسیون کاراته حاشیه وجود خواهد داشت آیا شما هم با این موضوع موافق هستید یا خیر، گفت: بحث من این بوده که تغییر نفرات در فدراسیون هیچ مشکلی را حل نمی‌کند و اینکه سمندر برود و فرد دیگری بیاید دردی دوا نمی‌شود. به نظرم باید روش صحیح در فدراسیون کاراته لحاظ شود تا از پتانسیل کاراته ایران استفاده کنیم. کاراته انضباط دارد اما وقتی مسئولان فدراسیون مشکل دارند هر کسی از هر جایی صدایش بلند می‌شود.
مدیر فنی سابق تیم ملی کاراته در پاسخ به این سوال که آیا انتخاب مجدد افرادی که در گذشته به عنوان رئیس فدراسیون در این مجموعه فعالیت کردند، صحیح است یا خیر، گفت: من نمی‌دانم. وزارت ورزش چرا در مورد این مسائل کارشناسی نمی‌کند تا ببیند در این فدراسیون به این بزرگی ما کسی را نداریم که بتواند مدیریت کند؟! من همیشه عرض کرده‌ام که ما یک مدیر احتیاج داریم. اگر یک مدیر خوب بیاید می‌تواند از تمام توان کاراته استفاده کندو کاراته را به سرعت به سمت انضباط ببرد. ما که ٣٠ سال است داد زده‌ایم و گوشی برای شنیدن نبوده است. آمدن برخی از افراد خیانت به کاراته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا