در مهد کاراته چه بر سر کاراته ایران آمد؟!

کاراته ایران با نتیجه ای غیر قابل باور و تلخ،در حالیکه به عنوان مدعی عنوان قهرمانی، مقام سوم را در آسیا بدست آورد ژاپن مهد کاراته جهان را به مقصد ایران ترک خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، ورزشکاران کاراته ایران که در چند سال گذشته نشان داده بودند که می توانند از سکوی دوم آسیا بر روی سکوی نخست آسیا بایستند و حتی با کسب مقام قهرمانی کومیته‌تیمی در جهان موفقیت خود را تکمیل و قدرت خود را بر همگان به نمایش گذاشتندبه یکباره چه می شود که پایین تر از کشوری همچون قزاقستان جا خوش میکنند؟؟؟!!!

آیا واقعا غرور باعث شکست ورزشکاران ما شد؟! آیا این نسل ورزشکاران ما ارضا شدند؟! آیا این سوالهایی است که ما در آن باید در پی جواب  نتایج ضعیف تیم ایران در این دوره از پیکارهای آسیایی بگردیم؟ یا در دل این شکست واقعیت دیگری است که آشکار نیست؟

به هر حال گروه خبری کاراته نیوز و جامعه کاراته بی صبرانه منتظر آشکار شدن حقایق واقعی شکست کاراته ایران در آسیا می باشند که از رتبه اول کومیته تیمی جهان به رتبه دوم آسیا سقوط میکند و از رتبه یک کومیته تیمی بانوان در مسابقات آسیایی امارات به شکست در مقابل ژاپن و مالزی و حذف از گردونه رقابت ها بسنده میکند و تیمی که دو سال پیش در امارات با تجربه کمتری بر سکوی اول آسیا جا خوش میکند را به رتبه سوم آسیا میرساند.

امیدواریم کسانی که مصوب این شکست تلخ شدند پاسخگو جامعه بزرگ کاراته باشند.

 

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا