عبدالحسینی: امیدوارم قضاوت کومیته تیمی مثل مبارزات انفرادی نباشد

abolhoseini.2

حاصل تلاش ۴ کاراته کای اعزامی به سومین دوره مسابقات غرب آسیا در بخش مبارزات انفرادی یک نقره و ۳ برنز بود.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوزوبه نقل ازروابط عمومی فدارسیون کاراته، در سومین دوره مسابقات کاراته غرب آسیا که با حضور کاراته کاهای ۱۰ کشور در سالن جوانان شهر جده عربستان در حال پی گیری است، روز گذشته نمایندگان کشورمان صاحب یک نقره و ۳ برنز شدند.

مجید حسن نیا در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم، در مصاف با عبداله الحربی در حالی که ۵ بر ۴ عقب بود بدلیل اعتراض به نحوه قضاوت داوران، شیکاک شد و با این شکست به مدال نقره دست یافت. این دو ۷ ماه پیش در فینال مسابقات قهرمانی آسیا در امارات به مصاف رفتند که حسن نیا موفق به شکست این حریف عربستانی شده بود.

علی اصغر آسیا بری در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم پس از تساوی ۳ بر ۳ برابر فهد محمد الحاتمی قهرمان آسیا در سال ۲۰۱۳ از عربستان با رای داوران بازنده اعلام شد. آسیابری پس از این شکست، با پیروزی ۹ بر یک برابر حریفی از اردن به مقام سوم دست یافت.

مهرداد پورشیب در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم ۶ بر ۵ مقابل حریف عربستان شکست خورد و با پیروزی ۸ بر صفر مقابل حریف قطری بر سکوی سوم وزن خود ایستاد.

کوشا تیموری در وزن به اضافه ۸۴ کیلوگرم با رای داوران به حریف عربستان باخت تا در گروه بازنده ها با دو پیروزی ۸ بر صفر مقابل کاراته کاهایی از قطر و امارات عنوان سوم را بدست آورد.

در پایان اولین روز این بازیها؛ مجید عبدالحسینی مربی تیم اعزامی به مسابقات غرب آسیا درگفت و گویی کوتاه به سایت فدراسیون گفت: ما در حالی در مصاف با کاراته کاهای عربستان با رای داوران نتیجه را واگذارکردیم که در هیچ یک از مبارزات، حق بچه های ما شکست نبود.

وی افزود: از نظرمن شکستی که با حمایت داوران برای بچه های ما رقم خورد چیزی از ارزشهای آنها کم نکرده و من از عملکرد تک تک آنها رضایت کامل دارم.

عبدالحسینی گفت: بعدازظهر امروز شنبه مبارزات کومیته تیمی برگزار می شود که من امیدوارم نحوه قضاوتها در کومیته تیمی مثل مبارزات انفرادی نباشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا