نیکوهمت: با اسم رقبا کاری ندارم و تنها به کسب مدال طلا فکر می‌کنم

ملی‌پوش کاراته ایران تاکید که با اسم رقبا در مسابقات کشورهای اسلامی کاری ندارم و تنها برای مدال طلا تلاش خواهم کرد.

به گزارش کاراته نیوز مجید نیکوهمت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط ملی‌پوشان کاراته اظهار داشت:با انگیزه بسیار بالایی به مسابقات کشورهای اسلامی اعزام خواهیم شد و می‌دانیم این مسابقات میدان آسانی نیست و تقریباً اکثر کاراته‌کاهای خوب دنیا در این رویداد شرکت می‌کند.  با توجه به برگزاری ۴ سال یک بار این مسابقات به نوعی برای همه کشورهای این مسابقات یک شبه المپیک است. با این حال تمام وجود و انگیزه خود را به کار گرفتم تا در این مسابقات بدرخشم و شرمنده مردم عزیز کشورمان نشوم.

وی در خصوص اهداف خود در این مسابقات گفت: کار بسیار سختی در وزن ۸۴+ کیلوگرم دارم و هم در کشور خودمان و هم در خارج از کشور رقبای بسیار مطرح و خوبی دارم. خیلی دوست دارم در کشورهای اسلامی خود را نشان بدهم تا این رویداد پُلی باشد برای درخشش در مسابقات آینده و امیدوارم با همه تلاشی که به کار می‌گیرم این اتفاق بیفتد.

ملی‌پوش کاراته ایران با تاکید بر اینکه تحت تاثیر اسامی رقبای خود قرار نخواهد گرفت، تاکید کرد: اصلاً به این موضوع فکر نمی‌کنم و تنها به این فکر می‌کنم که در مقابل هر حریفی قرار گرفتم بهترین عملکرد را داشته باشند و در نهایت به مدال طلا دست پیدا کنم. قطعاً تمام توان خود را به کار می‌گیرم که اگر اتفاق خاصی نیز افتاد، شرمنده کسی نشوم.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا