هروی: مسابقات کاراته کشورهای اسلامی یک جهانی کوچک است/ توقع مبارزات جانانه‌ای دارم

سرمربی تیم ملی کاراته ایران گفت: سطح مسابقات کاراته بازی‌های کشورهای اسلامی بالاست و در واقع یک پیکارهای جهانی کوچک را در پیش داریم.

به گزارش کاراته نیوز شهرام هروی در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: عصر امروز آخرین تمرین آماده‌سازی را برگزار می‌کنیم و صبح فردا یکشنبه راهی ترکیه خواهیم شد تا در بازی‌های کشورهای اسلامی روی تاتامی برویم.

وی گفت: خوشبختانه همه نفرات ما در آمادگی مناسب قرار دارند و با انگیزه بالا تلاش می‌کنند تا توان خود را به رخ حریفان بکشند.

هروی در خصوص سطح فنی این رقابت‌های اذعان کرد: بسیاری از کشورهای صاحب قدرت کاراته جهان از جمله مصر، ترکیه و جمهوری آذربایجان در این رویداد حضور دارند و چند کشور نیز تک مهره‌های خوبی دارند. با این اوصاف کار سختی در پیش داریم اما می خواهیم بار دیگر قدرت کاراته ایران را ثابت کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران افزود: باید در نظر داشت که ملی‌پوشان ما حدود ۹ ماه است در هیچ رویدادی حضور ندارند و حتی چند نفر آنان برای اولین بار به ترکیب اصلی تیم ملی بزرگسالان می‌رسند. آنها انگیزه زیادی دارند تا بر حریفان غلبه کنند.

وی با بیان اینکه تیم ایران در دوره گذشته این مسابقات به یک مدال طلا و یک برنز رسید، ادامه داد: تلاش ما این است تا تعداد مدال‌ها را افزایش داده و رنگ آنها را مرغوب‌تر کنیم.

وی گفت: این رویداد یک محک جدی برای تیم ایران است و هم اینکه بازیکنان، مبارزات جانانه‌ای ارائه دهند برای ما یک موفقیت خواهد بود.

ترکیب تیم مردان کاراته ایران بدین شرح است

وزن ۶۰ کیلوگرم: علی مسکینی

وزن ۶۷ کیلوگرم: مرتضی نعمتی

وزن ۷۵ کیلوگرم: علی‌اصغر آسیابری

وزن منهای ۸۴ کیلوگرم: مهدی خدابخشی

وزن به اضافه ۸۴ کیلوگرم: مجید نکوهمت

شهرام هروی سرمربی و سعید فرخی مربی تیم اعزامی هستند. مسابقات کاراته بازی‌های کشورهای اسلامی طی روزهای ۲۶ و ۲۷ مردادماه در قونیه برگزار می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا