پورشیب: نباید گوشی دست بچه میدادیم/ نمی‌دانم هالک ایرانی مورد تایید کدام شورا ورزشی است

قهرمان کاراته جهان گفت: نباید گوشی را دست بچه‌ای مثل هالک ایرانی بدهیم که با آن بازی کند و آبرویم برود

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ ذبیح‌الله پورشیب، قهرمان کاراته جهان درباره حضور فردی ملقب به هالک ایرانی در مسابقات گفت: او مبارزه نکرد بلکه نمایش اجرا کرد. اصلا نباید درباره این شخصیت حرف هم بزنیم. کشورمان آدم‌های بزرگ بسیاری دارد که در بخش‌های مختلف کشور از ورزش گرفته تا بخش‌های دیگر که در جایگاه‌های بالایی قراردارند. در تمام دنیا به آدم‌های بزرگ کشورشان احترام میگذارند و تلاش میکنند تا جایگاه بالاتری برای او بیابند. هالک ایرانی هم میخواهد به هر راهی که شده خودش را به نمایش بگذارد.

 

پورشیب ادامه داد: ورزشکاران کشورمان برای حضور در مسابقات بین المللی نیاز به تایید شورای برون مرزی دارند، اما شاهد آن هستیم که هالک ایرانی بدون مجوز در این مسابقات با نام ایران حاضر می‌شود. نباید گوشی را دست بچه‌هایی امثال او (خطاب به هالک ایرانی) بدهیم که با آن بازی کند و چنین اتفاق‌هایی بیفتد و آبرویمان برود.

پورشیب درباره حقوقش گفت: من ماهیانه ۲ و میلیون ۷۰۰ هزار تومان از فدراسیون کاراته حقوق می‌گیرم. بسیاری از ورزشکاران درآمدی ندارند. ما انتظار داریم به اندازه یک درصد فوتبالیست ها به سایر ورزشکاران هم توجه کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا