خدابخشی: کاراته در بازی‌های کشورهای اسلامی مدلی از قهرمانی جهان است

یکی از امیدهای اصلی کاراته ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی، با تاکید بر اینکه در بهترین شرایط به سر می‌برد، گفت: برای کسب نتیجه با همه توان به میدان می‌روم.

به گزارش کاراته نیوز مهدی خدابخشی در گفتگو با ایسنا، درباره ادامه اردوی تیم ملی کاراته برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی، اظهار کرد: خدا را شکر تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر کادر فنی تیم ملی پشت سر گذاشتیم و از امروز نیز اردوی تیم ملی از سر گرفته می‌شود تا با کسب آمادگی بالا برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی به میدان برویم. من هم خوشبختانه در بهترین شرایط هستم و آماده‌ام تا با همه توانم به میدان بروم.

ملی‌پوش وزن ۸۴- کیلوگرم کاراته ایران، افزود: بازی‌های کشورهای اسلامی سطح کیفی بسیار بالایی خواهد داشت و می‌توان گفت یک مدل از مسابقات قهرمانی جهان است، چرا که گلچینی از بهترین‌های جهان در این مسابقات حضور خواهند داشت. حریفان من هم اکثرا مدال های جهانی و المپیک دارند و بدون شک کار آسانی در پیش نخواهیم داشت. با کمک کادر فنی تیم ملی حریفانم را آنالیز کرده‌ایم و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا بهترین نمایش را در این رقابت‌ها داشته باشم.

وی درباره عملکرد خوب خود در رقابت‌های انتخابی تیم ملی، گفت: همیشه در هر میدانی که حاضر شده‌ام، سعی کردم بهترین نمایشم را داشته باشم. خدا را شکر در رقابت‌های انتخابی هم توانستم مزد زحماتم را بگیرم. برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی نیز با همه وجود تلاش می‌کنم تا دست پر به ایران بازگردم.

خدابخشی درباره وضعیت اردوی تیم ملی، خاطرنشان کرد: شرایط خوبی داریم اما یکسری کم و کاستی نیز وجود دارد که امیدوارم برطرف شوند. در شرایط فعلی تمام تمرکز ما بر روی مسابقات کشورهای اسلامی است و سعی می‌کنیم به موضوع دیگری فکر نکنیم. امیدوارم پس از بازی های اسلامی در بهترین شرایط اردوهای تیم ملی برای کسب موفقیت در میادین بعدی، برگزار شود.

وی در پایان با بیان اینکه چند سال است زیر نظر شهرام هروی سرمربی تیم ملی کار می‌کند، گفت: نتایج تیم ملی طی سال‌های گذشته گویای عملکرد شهرام هروی است و نیازی به تعریف و تمجید من به عنوان کوچکترین عضو کاراته نیست. کادر فنی برای بچه‌ها زحمت می‌کشد و امیدوارم همه اعضای تیم به بهترین نتایج برسند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا