مرتضی  نعمتی: شاهد ظهور نسل جدید در کاراته ایران هستیم/ هدفم طلای جهان است

کاراته کای جوان و با آتیه تیم ملی، با بیان اینکه مهمترین هدفم کسب مدال طلای جهان است، گفت: قدر رسیدن به پیراهن با ارزش تیم ملی را می دانم.

به گزارش کاراته نیوز مرتضی نعمتی در گفتگو با ایسنا درباره شرایط خود در اردوی تیم ملی کاراته، اظهار کرد: خدا را شکر بعد از انتخابی که پشت سر گذاشتیم همه تیم با انگیزه بالا آماده حضور در بازیهای کشورهای اسلامی هستیم. بچه ها همه یکدل هستیم تا دست پر از مسابقات برگردیم.

کاراته کای وزن ۶۷- کیلوگرم تیم ملی، افزود: صبح و عصر تمرینات بدنسازی، هوازی و تمرین کاراته را در این اردو داشتیم و واقعا اردوی پرفشاری را زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشتیم. یک ماه زمان داریم و ان‌شاءالله با دعای خیر مردم هر ۵ نفرمان به خوشرنگ ترین مدال ها برسیم و دل مردم و جامعه کاراته را شاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: خدا را شکر امسال عملکرد خوبی داشتم و در ۳ دوره انتخابی کشوری به میدان رفتم و ۳ فیلتر را به لطف خدا پشت سر گذاشتم تا به عضویت تیم ملی درآیم. پارسال در اولین سال حضورم در بزرگسالان نتوانستم به مسابقات اعزام شوم اما خدا را شکر امسال با زحمات زیادی که کشیدم به عضویت تیم ملی در بازی های کشورهای اسلامی درآمدم و همه توانم را برای کسب بهترین نتیجه به کار می گیرم.

نعمتی درباره پوست اندازی در تیم ملی کاراته و ظهور ستاره های جوان در تیم ملی، گفت: بعد از ۱۰ سالی که تیم ملی دست بزرگانی بود که همگی از بزرگان و اسطوره های کاراته جهان هستند، شاهد حضور نفرات جوان و با استعدادی در تیم ملی هستیم. این تیم شاکله چند نسل است و همه ما از رده نوجوانان با هم هستیم. همه انگیزه بالایی داریم تا بهترین نتایج را بدست بیاوریم.

وی درباره اهداف خود در کاراته گفت: هدف بزرگ من کسب مدال طلای جهان است و قطعا با تمام توانم کار می کنم تا در هر رویدادی بهترین نمایش را داشته باشم و به هدفم برسم. قطعا قدر حضور در تیم ملی را با همه وجودم می‌دانم و برای حفظ پیراهن تیم ملی تلاش می‌کنم.

نعمتی در پایان گفت: از پدر و مادر و برادرم و همچنین استاد عزیزم سید علی خلیلی و کادر فنی تیم ملی که برای من زحمت زیادی کشیدند تشکر و قدردانی می کنم. امیدوارم بتوانم با کسب نتایج خوب زحمات همه این عزیزان را جبران کنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا