پگاه زنگنه:مسابقات کاراته کشورهای اسلامی در سطح جهانی است

پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی_قونیه؛

پگاه زنگنه:مسابقات کاراته کشورهای اسلامی در سطح جهانی است

حضور کاراته کارانی از کشورهای مصر،ترکیه، آذربایچان،قزاقستان و چند کشور خوب دیگر از قاره های مختلف باعث می شود تا سطح این مسابقات کمتر از رقابتهای جهانی نباشد.

به گزارش کاراته نیوز پگاه زنگنه مربی تیم ملی کاراته بانوان اعزامی به پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:من خود در چند دوره از بازیهای کشورهای اسلامی بعنوان کاراته کا حضور داشتم و می توانم بگویم سطح فنی این مسابقات به دلیل حضور کاراته کارانی از قاره های مختلف بسیار بالاست.

وی تصریح کرد:ملی پوشان تقریبا شرایط تمرینی و بدنی خوبی دارند و بچه ها برای موفقیت در این رقابت ها بسیار با انگیزه اند وامیدواریم بتوانند در این رقابت ها خوش بدرخشند و در مجموع کاراته نقش بسزایی در ارتقا جایگاه کشورمان در این بازیها داشته باشد.

مربی تیم ملی کاراته بانوان در خاتمه ابراز داشت:نکات فنی لازم را به ملی پوشان گفته و تقریبا آنها در شرایط بدنی و روحی روانی خوبی قرار دارند چرا که می دانند با رقبای سر سختی از کشورهای ترکیه،مراکش،مصر،الجزایر،آذربایجان،قزاقستان و چند کشور دیگر روبرو خواهند شد و در این رقابتها هیچ کاراته کایی از پیش برنده نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا