خدابخشی فاتح مبارزه نخست با پورشیب/ کری‌خوانی‌ روی تاتامی و اعتراض مِلو

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته با برتری «مهدی خدابخشی‌» مقابل «ذبیح‌الله پورشیب‌» در مبارزه نخست همراه شد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از ایرنا، مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته ایران برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا، امروز یکشنبه در سالن کبکانیان در حال برگزاری است. امروز مبارزات اوزان منهای ۸۴ و به‌اضافه ۸۴ کیلوگرم به‌صورت دوره‌ای‌ و رفت برگشت برگزار می‌شود.

در وزن منهای ۸۴ کیلوگرم، پورشیب کاپیتان پرافتخار تیم ملی و خدابخشی پس از اینکه در ۲ مبارزه ابتدایی به برتری رسیدند به مصاف هم رفتند که این مبارزه حساس و تماشایی با برتری ۱۰ بر ۹ خدابخشی همراه شد. درخواست متعدد این ۲ کاراته‌کا و کری‌های‌ سنگین روی تاتامی بعد از هر امتیاز از نکات جالب این مبارزه بود.‌

در نهایت خدابخشی ۱۰ بر ۹ برنده شد و فریادهای بلند سر داد که شهرام هروی سرمربی تیم ملی از او خواست شادی خود را کنترل کند. پورشیب هم برای دقایقی به سمت جایگاه مسوولان فدراسیون و داوران‌ رفت و با آنان صحبت کرد و خواست در مبارزات بعدی دقت بیشتری داشته باشند.

در ادامه خدابخشی خطاب به کادر فنی تیم ملی گفت: پورشیب نباید با داوران و مسوولان صحبت کند. اجازه نمی‌دهم حقش از بین برود.

شهرام هروی سرمربی تیم ملی، حسن روحانی، حامد زیگساری، مهدی احمدی و سعید فرخی مربیان، محسن آشوری سرپرست نایب‌رئیسی و وحید مؤمنی دبیر فدراسیون از حاضرین در سالن هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا