حسنی‌پور: مربیگری در هنگ‌کنگ چالش بزرگی است/ کاش موضوع هروی و مهدی‌زاده در خانواده کاراته حل می‌شد

مربی تیم ملی کاراته هنگ‌کنگ گفت: تمام تمرکزم روی کاراته هنگ‌کنگ است و می‌خواهم از این چالش سخت موفق بیرون بیایم.

به گزارش کاراته نیوز سعید حسنی‌پور در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد تیم ملی کاراته هنگ‌کنگ در مسابقات سری‌آ مصر اظهار داشت: از چند ماه قبل قرار بود تیم را اعزام کنیم و بعد از مسابقات پرتغال برای ویزای مصر اقدام کردیم که متاسفانه من نتوانستم روادیدم را به موقع دریافت کنم و از همراهی تیم بازماندم، اما خوشبختانه بچه‌ها خوب کار کردند.

وی افزود: در بخش کومیته دختران یک مدال طلا در وزن ۵۵ کیلوگرم گرفتیم که اولین مدال طلای کاراته هنگ‌کنگ در سری آ و پریمیر لیگ بود. متاسفانه پیش از مسابقات یک بازیکنم که شانس کسب مدال داشت، مصدوم شد وگرنه بیلان بهتری از خود بر جای می‌گذاشتیم، اما در مجموع از نتیجه به دست آمده رضایت دارم و خداراشکر که نتیجه تمرینات منظم و زحمات خود را گرفتیم.

*مطمئن باشید روزهای خوبی در انتظار ما خواهد بود

مربی تیم ملی کاراته هنگ‌کنگ با اشاره به اینکه شاگردانش هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارند، اظهار کرد: رنکینگ کاراته‌کاهای ما خیلی بهتر شده و امیدوارم روند رو به رشد آنها ادامه داشته باشد. از اینکه در این کشور و با این نفرات باانگیزه کار می‌کنم، بسیار خوشحال هستم.

وی درباره اینکه آیا تیمش در رقابت‌های تایلند حضور پیدا می‌کند یا خیر گفت: طبق برنامه‌ریزی که انجام داده‌ایم، حدود یک ماه و نیم دیگر در تورنمنت تایلند شرکت می‌کنیم. پس از آن هم پریمیرلیگ باکو را در پیش داریم‌. ۳ بازیکن زیر ۲۱ سال در بخش کومیته دارم و هدف اصلی ما حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان در ترکیه و قهرمانی آسیای ازبکستان است. برنامه دقیقی برای این رقابت‌ها تدوین کرده‌ایم و مطمئن باشید روزهای خوبی در انتظار ما خواهد بود.

*موفقیت ایران را با هیچ چیز در دنیا عوض نمی‌کنم

مربی پیشین تیم ملی کاراته ایران در واکنش به مقایسه کاراته ایران و هنگ‌کنگ گفت: کاراته ایران از لحاظ نیروی انسانی و کیفیت بازیکنان با هنگ‌کنگ بسیار متفاوت است، اما تلاش می‌کنم در حد علم و دانش خودم به این مجموعه کمک کنم. تجربه قهرمانی و همچنین افتخار حضور در کادرفنی تیم ملی ایران را دارم که باعث شده بتوانم تجارب زیادی کسب کنم و آن را در اختیار شاگردانم قرار دهم.

حسنی‌پور در ادامه تصریح کرد: تمام ورزشکاران و مربیان ایرانی عاشق پرچم سه رنگ کشور عزیزمان هستند و موفقیت ایران را با هیچ چیز در دنیا عوض نمی‌کنم، اما فعلاً تمام تمرکزم روی کاراته هنگ‌کنگ است و می‌خواهم از این چالش سخت (هدایت تیم ملی کاراته هنگ‌کنگ) موفق بیرون بیایم.

ستاره اسبق کاراته ایران درباره اختلاف بین مهدی‌زاده و هروی خاطرنشان کرد: برای من این اتفاق خیلی ناراحت‌کننده بود و ای کاش این مشکل خیلی زودتر از اینها درون خانواده حل می‌شد. البته آدم‌ها در قبال جایگاهی که در جامعه دارند، مسئول هستند و بهتر است خیلی از مسائل را در فضای مجازی عنوان نکنند تا خدایی نکرده به صورت خواسته یا ناخواسته به حواشی دامن نزنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا