هروی: تمام تلاش ما برگزاری انتخابی شفاف و عادلانه است/ کاراته ایران پتانسیل اعزام دو تیم را دارد

به گزارش کاراته نیوز شهرام هروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته اظهار داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی فردا(چهارشنبه – ۲۵ خردادماه) برگزار خواهد شد. متاسفانه بعد از تعویق بازی‌های آسیایی و قهرمانی آسیا، بدشانسی گریبان‌گیر تیم ما شد و آسیب دیدگی‌هایی برای بچه‌ها در حین تمرین و خارج از اردو اتفاق افتاد و انتخابی‌ها را تحت الشعاع خود قرار داد.

وی تصریح کرد: از اسفندماه سال گذشته اردوهای خود را حداکثری و با حضور ۴،۵ بازیکن در هر وزن شروع کردیم. اردوها با حضور ملی‌پوشان سال‌های گذشته، نفراتی که از سیستم قهرمانی کشور از فیلتر خارج شده بودند و با حضور بهترین‌های کاراته ایران آغاز شد. تمام برنامه‌ریزی این است که مانند سال ۹۷ و با توجه به پتانسیل بالای کاراته ایران دو تیم به مسابقات اعزام کنیم.

سرمربی تیم ملی کاراته خاطرنشان کرد: برخی بازیکنان دوست دارند به هر دو رویداد اعزام شوند، اما پتانسیل کاراته ایران بالا است و از فرصت بازی‌های کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا استفاده خواهیم کرد. انشالله پس از پایان رقابت‌های انتخابی ۲ نفر در هر وزن انتخاب خواهند شد که با تشخیص کادرفنی دو تیم به کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد.

هروی در خصوص تعویق رقابت‌های انتخابی اوزان ۸۴- و ۸۴+ کیلوگرم به دلیل مصدومیت بازیکنان گفت: این دو وزن به خاطر آسیب دیدگی فداکار و صالح اباذری به تعویق افتاد. با هماهنگی محسن آشوری، نایب رئیس فدراسیون کاراته و با هماهنگی با اصغر رحیمی، سرپرست کاروان اعزامی به مسابقات کشورهای اسلامی، قرار شد مدتی زمان داده شود تا این نفرات به شرایط مناسب برسند و رقابت عادلانه برگزار شود.

وی درخصوص تدابیر لازم برای از بین رفتن حاشیه‌های رقابت‌های انتخابی گفت: تمام سعی و تلاش ما این است که همیشه عدالت برقرار شود. در ادوار گذشته و با توجه به شرایط شاهد بودیم که برخی اوقات ترکیب تیم ملی را بر اساس عملکرد بازیکنان در تمرینات و میادین بین‌المللی انتخاب کردم، اما زمانی که انتخابی برگزار می‌شود، یعنی بازیکنان در نگاه کادرفنی تفاوتی با یکدیگر ندارند. مطمئن هستم کادر اجرایی و داوران نیز به دنبال اجرای قانون خواهند بود تا انتخابی بسیار شفاف و عادلانه برگزار شود.چهارشنبه؛ برگزاری انتخابی تیم ملی کاراته آقایان

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا