فرجی: کاراته ایران در دنیا جایگاه ویژه‌ای دارد/ نگاه‌ها به این رشته باید المپیکی باشد

ملی‌پوش کاراته گفت: نگاه‌ها به این رشته باید المپیکی باشد.

به گزارش کاراته نیوز علیرضا فرجی، عضو تیم ‌ملی کاراته کشورمان، در خصوص اردوهای آماده سازی تیم‌ ملی پیش از حضور در مسابقات پیش‌رو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: خوشبختانه روند تمرینات آماده‌سازی تیم به خوبی در حال طی شدن و به تازگی مرحله هشتم اردوها را آغاز کردیم. در حال حاضر بیشتر تمرینات‌مان، تمرین کومیته است. اردوها با انگیزه خوبی در جریان است به ویژه برای کاراته‌کاهایی مثل من که جوان‌تر هستیم حضور و تمرین در کنار بازیکن‌هایی مثل ذبیح‌الله پورشیب و بهمن عسگری بسیار انرژی بخش است.

وی با اشاره به تاریخ برگزاری انتخابی تیم‌ ملی گفت: بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کادر فنی قرار است ۲۵ و ۲۶ خرداد انتخابی درون اردویی داشته باشیم. همه تلاشم این است که بتوانم مزد تمرینات و تلاش‌هایم را به دست بیاورم و جزو نفرات اعزامی به مسابقات باشم. در این انتخابی قرار است تکلیف تیم‌های اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی و مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان مشخص شود.

فرجی با مهم خواندن بازی‌های کشورهای همبستگی خاطرنشان کرد: بشخصه دوست دارم نماینده کاراته ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی باشم. هدفم کسب مدال طلای این رویداد است که امیدوارم این امر ابتدا با پیروزی در انتخابی و سپس درخشش در قونیه محقق شود.

عضو تیم‌ ملی کاراته گفت: هدف تک‌تک ما پیروزی تیم‌ ملی در مسابقات بین‌المللی است. خوشبختانه کاراته ایران حالا دیگر در دنیا جایگاه ویژه‌ای دارد. من در گذشته المپیک جوانان را تجربه کردم، اخیر سجاد گنج‌زاده مدال طلای المپیک توکیو را کسب کرده است و بنابراین دوست داریم نگاه‌ها همچنان به این رشته المپیکی باشد.‌

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا