ارباب: عباسعلی جواب تلفنم را هم نداد/ برای حضور در آسیا از حداکثر ظرفیت‌مان استفاده خواهیم کرد

سرمربی تیم‌ ملی کاراته گفت: برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا از حداکثر ظرفیت‌مان استفاده خواهیم کرد.

به گزارش کاراته نیوز فرحناز ارباب، سرمربی تیم‌ ملی کاراته بانوان، درباره آخرین شرایط اردوهای تیم‌ملی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی برنا اظهار داشت: بازی های آسیایی هانگژو و مسابقات قهرمانی آسیا را پیش‌رو داشتیم که هر دو رویداد عقب افتاد، برنامه‌های تیم‌ ملی را بر این اساس تنظیم کرده بودیم اما حالا شرایط تغییر کرده است. بازی های همبستگی کشورهای اسلامی را در پیش داریم. بازی های کشورهای اسلامی کومیته تیمی ندارد و باید برای بخش انفرادی نفرات خودمان را انتخاب کنیم. تمرینات تیم در دو نوبت صبح و عصر در حال برگزاری است. خوشبختانه کادر بسیار قوی را کنار خودم دارم از مربی بدنساز گرفته تا پگاه زنگنه که زمانی کاپیتان تیم‌ ملی بودند و همه در تلاشیم تیم خوبی را برای شرکت در مسابقات آماده کنیم‌.

وی در خصوص تیم‌ اعزامی به دو رویداد پیش‌رو گفت: برای بازی های کشورهای اسلامی قرار است تیم‌ اصلی را اعزام کنیم. برای قهرمانی آسیا نیز با توجه به اینکه هنوز فرصت داریم در آینده مشخص خواهیم کرد چه نفراتی اعزام خواهند شد اما سعی‌مان این است که برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا از حداکثر ظرفیت‌مان استفاده کنیم.

سرمربی تیم‌ ملی در واکنش به گلایه‌های اخیر حمیده عباسعلی گفت: حمیده عباسعلی بازیکن خوب و با تجربه‌ای است. در حال حاضر هم به صورت انفرادی در کانادا تمرین می‌کند. حمیده تصمیم داشت فقط در بازی های آسیایی و بازی های جهانی آمریکا که تیرماه قرار است برگزار شود، شرکت کند. بازی های آسیایی که فعلا به تعویق افتاده و زمان جدیدی برای برگزاری این رویداد اعلام نشده، بازی های جهانی هم در تلاش هستیم که نفراتی که سهمیه دارند را اعزام کنیم. کارهای اخذ ویزا در حال انجام است اما هنوز مشخص نیست که آیا اعزام قطعی است یا خیر اما در خصوص اینکه عباسعلی گفته است کادر فنی تعاملی با او نداشته باید بگویم که چنین چیزی صحت ندارد. چندبار با حمیده تماس گرفتم و حتی پیام دادم اما او جواب تلفنم را نداد. برای حضور در اردوهای تیم‌ ملی و شرکت در مسابقات ما فیلترهایی داریم و همه باید از این فیلترها عبور کنند.

وی در بخش دیگر صحبت‌های خود اظهار کرد: خوشبختانه از زمانی که نظم و انضباط را در تیم‌ ملی اجباری کردیم شاهد تغییرات در کیفیت تیم‌ ملی هم هستیم. درست است با لغو یکسری مسابقات متاسفانه ممکن است برخی کاراته‌کاها حذف شوند چون هرچه تعداد رویدادها بیشتر باشد دست کادر فنی برای اعزام نفرات متفاوت بازتر است اما برای جلوگیری از حذف این بازیکن‌ها فیلترهایی را تعریف کردیم و انتخابی‌ها همیشه برگزار خواهد شد تا واقعا شایسته‌ها را عازم مسابقات کنیم. تصمیم داریم برای حفظ آمادگی جسمی و روحی بچه‌ها کاراته وان‌ها را شرکت کنیم و خوشبختانه نفرات با انگیزه‌ای هم داریم چه آنهایی که با تجربه هستند و چه جوان‌ترها که به تیم تزریق شدند همه در تلاش‌ هستند یک تیم قوی را تشکیل دهند.

ارباب در پایان با اشاره به نتایجی که در مسابقات قهرمانی آسیای قزاقستان به دست آمد، گفت: به هر حال در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرایطی پیش آمد اما مهم این است که در این مدت تلاش کردیم با شناخت نقاط ضعف و قوت‌مان یک تیم قوی و منسجم را برای آینده و مسابقات پیش‌رو آماده کنیم.

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

  1. یه بچه ۱۰ ساله هم‌متوجه میشه حمیده عباسعلی بهترین پر افتخار ترین بازیکنه تیم ملی هستش باید سر دست شکوند واسه اوردن عباسعلی که حداقل بانوان رو به مدال برسونه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا