هیچ شانسی برای عاشوری نیست

انتخابی ۱۵ فروردین ماه در حالی برگزار شد که هیچ اثری از مهدی عاشوری، نماینده تیم ایران در کومیته تیمی رقابت های آسیایی اخیر نبود

به گزارش «کاراته نیوز» اولین مرحله انتخابی تیم ملی آقایان در شرایطی برگزار شد که نام مهدی عاشوری یکی از ملی پوشان حاضر تیم کومیته آقایان در رقابت های آسیایی به چشم نخورد، که پس از بررسی های بعمل آمده عدم حضور وی را به عدم حضور وی در مسابقات قهرمانی کشور ربط دادند، رقابت هایی که بازیکنانی نظیر سجاد گنج زاده، ذبیح الله پورشیب، صالح اباذری و بسیاری دیگر از بازیکنان سال هاست که مجوز عدم حضور در آن را از شهرام هروی کسب کردند.

اما جالب اینجاست که عاشوری به دلیل مصدومیتی که از ناحیه همسترینگ در سوپرلیگ کاراته کشور دچارش شد شانس حضور در انتخابی را از دست داد در حالی که نامش در میان ثبت نام کنندگان به چشم میخورد.

اینکه یک بازیکن جوان که سابقه ملی مرتبط به یکسال اخیر را در کارنامه دارد به واسطه آسیب دیدگی شانس حضور در رقابت های انتخابی را از دست بدهد جز عجایب تصمیماتی است که تنها کادر فنی آقایان قادر به گرفتن آن است. بارها دیده ایم که هروی برای بازیکنان پا به سن گذاشته که برایشان ارزش ویژه قائل است شانس های مجددی در نظر گرفته است.

هروی باید به خاطر بیاورد مهدی عاشوری همان بازیکنی است که زمان آمادگی سجاد گنج زاده برای المپیک، زمانی که هیچ بازیکنی به عنوان حریف تمرینی به میدان نیامد کمک حال او و کادرش بود، همان بازیکنی که در ترکیب کومیته تیمی رقابت های آسیایی از تنها شانس حضورش یک برد کسب کرد. پس شاید دادن یک فرصت برای نمایش دادن توانایی هایش در رقابتهای انتخابی چندان سخت نبود. اما به نظر می رسد هروی همانند چند سال گذشته اعتقادی به جوانان‌ ندارد و رقابتهای پیش رو را با بازیکنان قدیمی دنبال می کند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا