چالاکی :همیشه سعی کرده ام بهترین باشم

مربی موفق مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان گفت: پیش‌بینی‌ ام این بود که شاگردانم در سه وزن فینالیست داشته‌باشیم اما در نهایت به دو طلا و یک برنز رسیدند.

به گزارش کاراته نیوز فاطمه چالاکی در گفتگو با روابط‌عمومی فدراسیون کاراته درباره مسابقات انتخابی تیم‌ملی بانوان گفت: سطح کیفی رقابت‌ها بالا بود، از پنج وزن شرکت‌کننده در رقابت‌ها دو فینالیست در اوزان ۶۱-  و ۶۸-  کیلوگرم داشتیم که هر دوی آن‌ها موفق به کسب مدال طلا شدند. در وزن ۵۵- کیلوگرم نیز مدال برنز را کسب کردیم.

وی در ادامه بیان کرد: برای این رقابت‌ها برنامه‌ریزی منظمی داشتیم، پیش‌بینی‌هایمان این بود که در سه وزن فینالیست داشته‌باشیم اما بنا به دلایلی نشد. تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته بودیم چراکه بانوان سال آینده در مسابقات کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی شرکت خواهند کرد.

چالاکی اظهار داشت: از سه بازیکن‌مان که موفق به کسب مدال شدند، فاطمه سعادتی در دوره گذشته بازی‌های آسیایی قزاقستان حضور داشت، مبینا کاویانی نیز مدال برنز انفرادی مسابقات آسیایی و برنز لیگ جهانی را در کارنامه داشت. شاهرخی نیز مدال برنز لیگ جهانی جوانان را به دست آورده بود. بازی‌کنان باتجربه‌ای بودند و باید با آنالیز تک‌تک حریفان شان جلو می‌رفتیم که خدا را شکر درنهایت موفقیت حاصل شد.

وی در پایان تاکید کرد:  از سال ۲۰۰۹ تا به امروز باشگاه چالاکی توانسته در مسابقات آسیایی و جهانی از رده‌های پایه تا بزرگسالان که فدراسیون اعزام کرده است نماینده داشته باشد. این باشگاه در سال‌های گذشته از پنج وزن بزرگسال سه وزن ملی‌پوش در اختیار داشته و خدا را شکر در مدت دو سال و نیم گذشته که از دنیای ورزش حرفه‌ای خداحافظی کردم و به جرگه مربیان پیوسته‌ام در تمام رده‌های سنی که فدراسیون مسابقات انتخابی تیم‌ملی و کاراته‌ وان برگزار کرده در سکوی اول حضور داشتم. همیشه سعی کردم بهترین باشم و ان‌شاءالله که عملکردم دیده شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا