فرازمهر: تمام تلاش ما این است یک روز از سد تیم کاتای ژاپن عبور کنیم/ با اقتدار موفق به شکست پاس شدیم

ملی‌پوش کاتای تیم دانشگاه آزاد گفت: تمام تلاش و همت ما این است که یک روز از سد ژاپن در کاتای تیمی عبور و مدال طلا را برای ایران کسب کنیم.
به گزارش کاراته نیوز   میلاد فرازمهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص قهرمانی تیم دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته اظهار داشت: کرونای منحوس باعث شد تا سوپر لیگ کاراته تقریباً یک سال به تعویق بیفتد و بازیکنان تا حدودی از آمادگی  برگزاری هر هفته مسابقات فاصله بگیرند.

 

وی تصریح کرد: خدا را شکر به واسطه واکسینه شدن مردم در نهایت مسابقات سوپر لیگ برگزار شد و تیم ما برای هفتمین بار قهرمان شد. تیم کاتای ما نیز بعد از کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا، در سوپر لیگ شرکت و در بخش کاتای انفرادی و تیمی با اقتدار موفق به شکست پاس در دیدار نهایی شد.

 

ملی‌پوش کاتای ایران در خصوص عملکرد تیم کاتای تیمی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: طبیعتاً به خاطر شرایط کرونا مسابقات از لحاظ حضور تماشاگران، برگزاری و امکانات رفاهی محدود شده بود و مانند گذشته برگزار نمی‌شد، اما می‌توانم قسم بخورم  من، علی زند و ابوالفضل شهرجردی از لحاظ خون، پوست و گوشت یکی شدیم و حتی در شرایط کرونا نیز هر روز تمرین داشتیم. نتیجه این تمرینات نیز این شد که در دیدار نهایی قهرمانی آسیا موفق شدیم فاصله امتیازات‌مان را با تیم کاتای ژاپن را به یک امتیاز برسانیم و به مدال نقره برسیم.

 

فرازمهر خاطرنشان کرد: ما در حالی موفق شدیم به یک امتیازی ژاپن برسیم که همین ترکیب ژاپن در دیدار نهایی مسابقات قهرمانی جهان  با اختلاف ۲ امتیاز با اسپانیا قهرمان شد. تمام تلاش و همت ما این است که یک روز از سد ژاپن در کاتای تیمی عبور و مدال طلا را برای ایران کسب کنیم.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا