پورشیب: تاخیر سوپرلیگ حق کاراته کا‌ها را ضایع کرد

کاراته کای تیم دانشگاه آزاد: تاخیر در برگزاری مرحله پایانی سوپرلیگ کاراته حق کاراته کا‌ها را ضایع کرد.

به گزارش کاراته نیوز ذبیح الله پورشیب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره تاخیر در برگزاری مرحله پایانی سوپرلیگ کاراته سال ۹۹، گفت: سازمان لیگ باید ظرفیت انتقاد داشته باشد، چون در برگزاری مسابقات حق همه ضایع شد. خیلی‌ها روی اندک مبالغ قرارداد‌های سوپرلیگ حساب کرده بودند که به جای یک فصل آن را در ۲ فصل دریافت کردند.

وی افزود: مبلغ قرارداد‌ها در سوپرلیگ کاراته در حد پول توجیبی چند هفته است و با این شرایط برگزاری مسابقات، کسی هم پاسخگو نیست.

کاپیتان تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نوع برگزاری مسابقات خوب بود، اما اینکه نتوانستند، ۲ روز در ۶ ماه اول سال برای برگزاری مرحله نهایی سوپرلیگ پارسال وقت بگذارند، مناسب نیست. کاراته هم میتوانست مثل دیگر رشته‌ها شرایطی را به وجود می‌آورد تا امسال هم فصل جدید لیگ را برگزار کند.

وی افزود: سازمان لیگ باید پاسخگو باشد، خیلی از قهرمانان منتظر بودند با برگزاری مرحله نهایی سوپرلیگ پارسال، برای فصل جدید مسابقات تیم خود را تغییر دهند و این اتفاقات باعث شد خیلی‌ها ضرر کنند.

پورشیب گفت: امیدوارم سال آینده شرایط سوپرلیگ بهتر شود، چون مسئولان از کاراته بخصوص در بازی‌های آسیایی پیش رو انتظار زیادی دارند.

وی در خصوص کسب هفتمین عنوان قهرمانی سوپرلیگ با تیم دانشگاه آزاد، افزود: تلاش همه کاراته کا‌های باتجربه و کم تجربه برای کسب هفتمین عنوان قهرمانی بود و و نشان داد که مسئولان دانشگاه آزاد به رشته کاراته اهمیت می‌دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا