امینی: دلجویی فدراسیون کاراته از “حمیده عباسعلی/ آینده خوبی را برای کاراته بانوان پیش‌بینی می‌کنیم

نایب رئیس فدراسیون کاراته از دلجویی فدراسیون از حمیده عباسعلی بانوی المپیکی کاراته ایران پس از گلایه های اخیرش نسبت به بی توجهی‌ها خبر داد.

به گزارش کاراته نیوز اشرف امینی در حاشیه نشست نواب روسای هیات کاراته استان های کرمانشاه، کردستان و همدان به میزبانی کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به افتخارآفرینی های اخیر کاراته بانوان ایران در رقابت های آسیایی قزاقستان، اظهارکرد: مسابقات آسیایی را با همه مشکلاتی که در بحث رده های پایه، فشارهای اقتصادی و محدودیت های ناشی از کرونا بود، با موفقیت پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: پس از این رقابت ها، به منظور آماده سازی تیم ملی برای چند رویداد مهم آتی پیش رو، بعد از چند هفته استراحت ملی پوشان دوباره تمریناتشان را شروع کرده اند.

نائب رئیس فدراسیون کاراته ادامه داد: باتوجه به در پیش بودن رقابت‌های آسیایی در اردیبهشت ماه، طی روزهای ۱۴ و ۱۵ بهمن مسابقات  انتخابی تیم ملی را برگزار خواهیم کرد تا ملی  پوشان را برای این رقابتها آماده کنیم و پیش از اعزام هم در چند رویداد شرکت خواهیم کرد.

وی به برگزاری بازی های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو در اواخر تابستان و رقابت های جهانی در پائیز سال آینده هم اشاره کرد و گفت: شرکت در مسابقات آسیایی و چند رویداد دیگر، محک خوبی برای سنجش سطح آمادگی ملی پوشان خواهد بود و کادر فنی براین اساس می توانند برنامه ریزی مناسبی انجام دهند.

امینی در ادامه در خصوص وضعیت کنونی کاراته بانوان ایران نسبت به سالهای گذشته هم گفت: معتقدم در شرایط فعلی باتوجه به مشکلات اقتصادی و شیوع بیماری کرونا که با آن دست و پنجه نرم می کنیم، فعالیت کاراته بانوان در کشورمان خوب بوده و روند روبه رشدی را طی کرده که این موضوع در استان ها بسیار پررنگ است.

وی تصریح کرد: کاراته بانوان در استان ها فعال تر شده و با برنامه ریزی دقیق تری فعالیت هایشان را پیش می برند، طوری که وقتی مسابقه ای خاصی را در پیش داریم، استان ها از چندماه قبل اردوهای خود را شروع می کنندو هدفمند تمریناتشان را ادامه می دهند که این نشان می دهد انگیزه کاراته بانوان دراستان ها افزایش یافته است.

نائب رئیس فدراسیون کاراته ادامه داد: با این شرایط آینده خوبی را برای کاراته بانوان ایران پیش بینی می کنیم، کما اینکه طی سالهای اخیر هم بخوبی رشد کرده و ما هم امیدواریم به عنوان متولی در فدراسیون حمایت های لازم را از این بخش داشته باشیم تا به اهدافی که برای آن ترسیم شده برسیم.

وی در بخش دیگری از این گفت و گو در پاسخ به سوالی در خصوص گلایه های اخیر حمیده عباسعلی بانوی المپیکی کاراته ایران از این فدراسیون به دلیل بی توجهی به او پس از انجام عمل جراحی اش هم گفت: قهرمانان ورزشکار سرمایه های ما هستند که نباید آنها را رها کرد. خانم عباسعلی هم حدود ۱۳ سالی است که در تیم ملی کاراته ایران حضور دارد و بیشترین مدال های را  در بخش بانوان برای ما کسب کرده و از سرمایه های این رشته محسوب می شود، بنابراین باید به او توجه شود. البته این به آن معنا نیست که به او بی توجه شده باشیم.

امینی اضافه کرد: در راستای گلایه هایی هم که اخیرا این ملی پوش ارزنده داشتند، طی روز گذشته از او دعوت کردیم و به فدراسیون آمد و طی نشست هایی با مسئولین فدراسیون، گلایه هایشان را پذیرفتیم، اما در واقع این به معنای اینکه به او بی توجه بوده ایم نیست، بااین وجود انتقاداتش را پذیرفتیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا