احمد صافی: تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی شایسته هفتمین قهرمانی سوپرلیگ است

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی این دانشگاه نسبت به کسب هفتمین قهرمانی شاگردانش در سوپرلیگ کشور ابراز امیدواری کرد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرگزاری ایسکانیوز، احمد صافی سرمربی و بهمن حسن زاده سرپرست تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی به بهانه در پیش رو بودن هفته پایانی سوپرلیگ کاراته کشور با دکتر امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی این دانشگاه دیدار و درباره کم و کیف، سطح آمادگی و برنامه های تیمشان گفت و گو کردند.
در این نشست، دکتر لشگری با اشاره به قهرمانی سجاد گنج زاده؛ دانشجو و عضو تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی در رقابت های کاراته المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: خداوند را شاکریم که فضایی فراهم شده تا قهرمانان ملی و بین المللی کشور بتوانند در دانشگاه آزاد اسلامی ادامه تحصیل دهند و امیدواریم کسب افتخارهای ورزشی از سوی دانشجویان این دانشگاه در میدان های مختلف ملی و بین المللی ادامه داشته باشد.
احمد صافی نیز از عزم شاگردانش برای کسب هفتمین عنوان قهرمانی در سوپرلیگ کاراته کشور گفت و افزود: تمهیدات لازم برای دفاع از عنوان قهرمانی در سوپر لیگ کشور مهیاست و شاگردانم شایسته کسب این عنوانند.
سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: خوشحالیم که دانشگاه آزاد اسلامی در کسب مدال خوش رنگ کاراته المپیک هم سهیم بود و این باعث افتخار جامعه کاراته و ورزش دانشگاه است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا