مزد زحمات مان را در قزاقستان گرفتیم موسوی: این نسل در اینده هم نتایج خوبی کسب می کند

سرمربی تیم امید بانوان گفت: قول می‌دهم که اگر این نسل با همین سیستم پیش برود، بازهم نتایج خوبی کسب خواهد کرد.

به گزارش کاراته نیوز ستاره موسوی در گفتگو با روابط‌عمومی فدراسیون کاراته پس‌از رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: از سال ۲۰۱۰ که بانوان برای نخستین‌بار با حجاب اسلامی در مسابقات حضور داشته‌اند در خدمت تیم‌ملی بوده‌ام.تقریبا در تمام دوره ها در مسابقات قهرمانی اسیا حضور داشتم، در این دوره سطح کیفی مسابقات بالا بود و همه تیم‌ها آماده و قدرتمند در رقابت‌ها شرکت کرده بودند.

سرمربی تیم امیدها ادامه داد: قزاقستانی که هیچ‌وقت آن‌ها را به‌عنوان یک حریف جدی تلقی نمی‌کردیم در خاک خودش خوب ظاهر شد ولی عملکرد خوب ایران در مجموع رده ها موجب شد مقتدرانه در خاک آن‌ها عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

موسوی خاطرنشان کرد: از عملکرد تیم امید دختران راضی هستم، در مدت‌زمان کوتاهی که در اختیار داشتیم توانستیم بازیکنان را به باور خوبی برسانیم و در نهایت با کسب ۴ مدال از ۴ فرصت عملکرد شایسته ای داشته باشیم.

وی تاکید کرد: قول می‌دهم که این نسل بازهم در اینده نتایج خوبی کسب خواهد کرد، اگر با همین سیستم پیش برویم. در چند ماه گذشته در اوج رفاقت، تمرینات سنگین و سختی را پشت سر گذاشتیم و در نهایت مزد زحمات خودمان را نیز در قزاقستان گرفتیم.

ستاره موسوی در پایان گفت: در مجموع باید بگویم که ملی‌پوشان رده سنی امید دختران از ۵ استان مختلف انتخاب‌شده بودند و برخی از انها برای نخستین بار پاسپورت دریافت می‌کردند. از چهار فرصت به چهار مدال رسیدیم و مدال طلای ۶۱- کیلوگرم بسیار برایم دل‌چسب بود چراکه آتوسا گلشادنژاد جزو مدعوین بود و مرحله اول انتخابی به اردوها دعوت شد و شایستگی‌های خودش را هم نشان داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا