بازیکنان امید پشتوانه بزرگسالان هستند کتیرایی: طلای حیدری و صفرنژاد دلچسب بود

سرمربی تیم امید گفت: بازیکنان امید پشتوانه تیم بزرگسالان هستند که باید جایگزینان خوبی برای رده بزرگسال باشند، امیدوارم با یک برنامه‌ریزی دقیق این اتفاق رخ دهد.

به گزارش کاراته نیوز علیرضا کتیرایی در گفتگو با روابط‌عمومی فدراسیون کاراته درباره نتایج رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: در رده سنی امیدها ما از ۶ فرصت به ۴ مدال رسیدیم. از این ۴ مدال ، ۲ مدال طلا بود. در مجموع نتیجه بدست امده خوب است ولی توقع من از تیمم بیش از این بود.

وی افزود:همه مدال‌ها برایم خوشحال‌کننده بود چراکه ملی‌پوشان همگی زحمت کشیدند اما طلای حیدری و صفرنژاد بیشتر به دلم چسبید. بازیکنان امید پشتوانه تیم بزرگسالان هستند که باید جایگزینان خوبی برای رده بزرگسال باشند، امیدوارم با یک برنامه‌ریزی دقیق این اتفاق رخ دهد.

کتیرایی درباره سطح کیفی رقابتها گفت: جدول توزیع مدال‌ها گواه سطح کیفی رقابت‌ها است. کاراته در بسیاری از کشورهای آسیایی در حال گسترش است و به نظرم ویتنام یکی از کشورهایی بود که بسیار خوب کار کرده‌ است، در تیم امارات نیز تغییرات محسوسی را شاهد بودیم حتی خود قزاقستان نیز پیشرفت‌های زیادی کرده ‌است.

سرمربی تیم امید خاطرنشان کرد: تیم‌های اردن و عربستان نیز در کاراته سرمایه‌گذاری گسترده ای انجام داده‌اند و دیگر مثل گذشته فقط تیم‌های ایران و ژاپن مدعی نیستند. آسیا درحال پیشرفت است و این می‌تواند همزمان یک تهدید و یک فرصت برای کاراته ایران باشد. باید با برنامه‌ریزی دقیق جوری پیش برویم تا در سال‌های آینده نتایج خوب را تکرار کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا