بهمنیار: غیبت‌مان در مسابقات جهانی یک افسوس بزرگ است/ امیدوارم در هانگژو بهترین مدال‌ها را بگیریم

المپین تیم‌ ملی کاراته بانوان عقیده دارد غیبت‌ تیم ملی ایران در مسابقات جهانی اخیر به یک افسوس بزرگ تبدیل شده است.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از برنا؛ مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ در تمام رده‌های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) در دو بخش کاتا و کومیته از بیست و هفتم آذر تا اول دی در شهر آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد که کاروان «عزم و ایمان» بزرگترین کاروان‌ کارته ایران با حضور بیش از ۱۰۰ ورزشکار، مربی و داور ایرانی به این رقابت‌ها اعزام می‌شود.

سارا بهمنیار، المپین تیم‌ ملی کاراته کشورمان، درباره میزان آمادگی خود برای شرکت در این دوره از مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: تیم ایران یا بهتر است بگویم کاروان کاراته ایران در این دوره در همه رده ها و حوزه ها نماینده دارد و این یک اتفاق بزرگ برای ورزش کشورمان است. در رده بزرگسالان ما روزهای خوبی را سپری کردیم، تمرینات منسجم و مناسبی را داشتیم. آماده مسابقات هستیم و امیدوارم بتوانیم با کسب نتایج خوب باعث سربلندی کشورمان باشیم.

دارنده مدال طلای جهان با اشاره به لغو مسابقات جهانی گفت: پیش از این رویداد ما قرار بود در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کنیم که به دلیل کرونا این اعزام لغو شد که واقعا افسوس بزرگی برای ما شد اما در کنار آن یک انگیزه هم ایجاد شد تا مانند نام کاروان با عزم جدی راهی این مسابقات شویم.

بهمنیار در مورد هدف‌گذاری کاراته بانوان برای بازی‌های آسیایی هانگژو توضیح داد: کاراته همیشه جزو رشته‌های مدال آور در کاروان ورزشی ایران بوده و بعد از المپیک و کسب مدال طلا این نگاه و توجه نیز نسبت به گذشته بیشتر شده که طبیعتا مسئولیت ما را بیشتر می‌کند. هدف ما ابتدا درخشش در این رویداد است و امیدوارم در هانگژو رنگ مدال هایمان بهتر از دوره‌های قبل باشد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا