کاراته قهرمانی آسیا- قزاقستان کره جنوبی بدون سرمربی ایرانی در آلماتی/ امید مدال کاتا غایب بزرگ

تیم ملی کاراته کره جنوبی در حالی راهی رقابتهای قهرمانی آسیا می شود که سرمربی ایرانی خود را به همراه نخواهد داشت.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار مهر، رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا شنبه آینده، ۲۷ آذرماه به میزبانی قزاقستان در آلماتی آغاز می‌شود. جایی که ۵۴۵ کاراته کا از ۲۹ کشور به مدت چهار روز به رقابت خواهند پرداخت. اما در این بین ماکائو با مربی ایرانی خود همانند مسابقات قهرمانی جهان، در آسیا نیز حضور نخواهد داشت و کره جنوبی نیز با نفرات محدود راهی آلماتی می‌شود.

این تیم با سه کاراته کا در اوزان ۸۴- و ۸۴+ کیلوگرم مردان و ۵۰- کیلوگرم زنان، سه کاراته کا در رده‌های پایه و همچنین یک‌کاتا روی جوان در این مسابقات حضور خواهد داشت. احمد صافی سرمربی ایرانی کره‌ای ها در سفر به قزاقستان تیم ملی را همراهی نخواهد کرد.

نکته مهم در اعزام کره ایها، غیبت «پارک هیجون» کاتاروی المپیکی این کشور روی تاتامی آسیاست. «پارک» که سهمیه المپیک کسب کرده بود و در توکیو نیز عملکرد خوبی داشت، ترجیح داده به تمرینات خود در کره جنوبی ادامه دهد تا رنج سفر به آلماتی را تحمل کند.

طبق قوانین کره جنوبی در خصوص کنترل پاندمی کرونا، اتباع این کشور بعد از پایان سفر و بازگشت باید دو هفته در قرنطینه باشند و همین موضوع نیز اصلی ترین دلیل اعزام تیم نصفه و نیمه به مسابقات قهرمانی آسیا بوده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا