احسانی: همیشه از کاراته انتظار کسب مدال طلا وجود دارد

رئیس کمیته فنی فدراسیون کاراته در خصوص اعزام تیم ملی به مسابقات آسیایی قزاقستان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پس از این که تیم ملی کاراته مردان کشورمان به دلیل ابتلای چند نفر از  ملی پوشان به ویروس کرونا، نتوانست در مسابقات جهانی امارات ۲۰۲۱ شرکت کند؛ حالا تیم ملی باید خودش را برای مسابقات آسیایی قزاقستان که در ماه جاری برگزار می‌شوند، آماده کند.

کادر فنی تیم ملی قبلا تصمیم گرفته بود که برای حضور در مسابقات جهانی و آسیایی ۲ تیم راهی مسابقات شوند؛ اما با وجود شرکت نکردن در مسابقات جهانی شهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته گفت: تیمی که باید راهی مسابقات جهانی می‌شد در مسابقات آسیایی قزاقستان شرکت می‌کند؛ چرا که آن‌ها برترین نفرات اوزان خودشان هستند. من برای کاراته کا‌هایی که باید در مسابقات آسیایی شرکت می‌کردند، بسیار ناراحت هستم؛ اما این اتفاق خارج از توان کادر فنی بود.

علیرضا احسانی، رئیس کمیته فنی فدراسیون کاراته در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: به دلیل ابتلای کاراته کا‌ها به ویروس کرونا، تیم ملی نتوانست به مسابقات جهانی اعزام شود و به همین دلیل فدراسیون تصمیم گرفته است که تیم اصلی به مسابقات آسیایی قزاقستان اعزام شود. این مورد جزء اختیارات فدراسیون است. فدراسیون قصد داشت با اعزام ۲ تیم به مسابقات جهانی و آسیایی به نوعی برای کاراته کشورمان پشتوانه سازی کند، اما این اتفاق رخ نداد و چون بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ برای کشورمان بسیار مهم است، باید کاراته کا‌های برتر در مسابقات آسیایی قزاقستان شرکت کنند تا با انگیزه و روحیه خوبی در بازی‌های آسیایی پیش رو شرکت کنند. کشورمان جزء قدرت‌های اصلی کاراته جهان است و همیشه از کاراته کا‌های کشورمان انتظار کسب مدال طلا وجود دارد.

مسابقات آسیایی کاراته از بیست و هشتم آذر تا یکم دی ماه در آلماتی قزاقستان برگزار می شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا