جبله:تلاش کردیم امکانات را برای تیم های ملی امید،‌جوانان و نوجوانان فراهم کنیم

رئیس هیات کاراته گلستان گفت: تمام تلاش ما این بود که میزبان خوبی باشیم و امکانات لازم را در اختیار تیم های ملی قرار دهیم.

به گزارش کاراته نیوز اسماعیل جبله در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته اظهار داشت: اردوی تیم های ملی امید، جوانان و نوجوانان پسران ایران از بیستم آبان ماه در استان گلستان آغاز شد. کاراته کاها حاضر در این اردو هر روز تمرینات خود را در پایگاه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان گلستان برگزار می کنند تا آماده شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا شوند.

وی افزود:شرایط بسیار خوبی بر اردوهای تیم ملی حاکم است. حتی با هماهنگی فدراسیون مقرر شد که بنا به درخواست مربیان، معلم های آموزشی نیز در اردوهای تیم ملی حاضر شوند تا ورزشکاران از نظر درسی نیز عقب نمانند. به موازات تمرینات ورزشی، مباحث درسی ورزشکاران نیز مهم است و در این مرحله از اردو به آن نیز توجه داریم.

رئیس هیات کاراته گلستان تصریح کرد: این مرحله از اردوی تیم های امید،‌جوانان و نوجوانان پسران تا بیست و ششم آبان ماه ادامه خواهد داشت. تمام تلاش ما این بود که میزبان خوبی باشیم و امکانات لازم را در اختیار تیم های ملی قرار دهیم. ان شا الله نتیجه تمام این زحمات را در قزاقستان مشاهده کنیم و تیم های ملی با کسب نتایج خوب، بهترین عملکرد را در مسابقات قهرمانی آسیا داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا