شرایط کار در رده های پایه متفاوت از بزرگسالان است جعفری:مطمئنم جوانان نتایج خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا بدست می آورند

سرمربی تیم کاراته جوانان ایران گفت:‌ مطمئنم تیم جوانان نتایج خوبی را در مسابقات قهرمانی آسیا بدست خواهد آورد.

به گزارش کاراته نیوز مهدی جعفری در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته اظهار داشت: کاراته کاهای جوان اردوی بسیار خوبی را در پشت سر گذاشتند. از نظر امکانات از جمله شرایط اسکان و تغذیه شرایط مطلوب بود. در این مدت تمرینات بسیار خوبی را نیز برگزار کردیم تا ورزشکاران هرچه سریعتر به شرایط مسابقه نزدیک شوند.

وی افزود: همه ورزشکاران حاضر در اردوی شرایط یکسان و برابری ندارند، ما در برخی اوزان کاراته کاهای بسیار خوبی  داریم و تقریبا دغدغه ای نداریم ولی در برخی دیگر از اوزان باید بیشتر کار کنیم، در مجموع می توانم بگویم شرایط راضی کننده است.

سرمربی تیم جوانان ایران ادامه داد: شرایط کار در رده های پایه متفاوت از بزرگسالان است. اولویت در این رده پرورش بازیکنان است و در کنار آن باید به نتایج نیز توجه داشت. مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ نخستین رویدادی است که پس از دو سال برگزار می شود. از حالا نمی توان درباره عملکرد تیم قولی داد اما مطمئنم تیم جوانان نتایج خوبی را در آسیا بدست خواهد آورد.

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: همین اردو نشان داد هماهنگی خوبی میان کادرفنی و ورزشکاران وجود دارد. در اردوی البرز همکارانم آقایان تورج ساسانی، الله کرم شهگل، حسین سمندر،‌سجاد شربتی و حسین کوهی به تمام نکات فنی ورزشکاران توجه داشتند. ان شا الله پس از تعیین زمان نهایی برگزاری مسابقات انتخابی، این رقابت ها را نیز برگزار می کنیم تا ترکیب نهایی تیم برای حضور در قزاقستان مشخص شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا