کاراته کاهای رده سنی امید بسیار باانگیزه هستند کتیرایی: شرایط را که دیدم به آینده تیم خیلی امیدوار شدم

سرمربی تیم ملی امید گفت: انگیزه در میان ورزشکاران حاضر در اردو موج می زند و همین موضوع موجب باعث دلگرمی ما برای کسب نتایج خوب در مسابقات قهرمانی آسیا شده است.

به گزارش کاراته نیوز علیرضا کتیرایی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته اظهار داشت: اردوی تیم ملی امید با حضور ۱۸ کاراته در کرمانشاه تشکیل شده است. ما در هر وزن ۳ ورزشکار داریم و این مرحله از اردو تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت. پس از این مرحله از اردوی ورزشکاران استراحتی خواهند داشت تا خود را آماده مسابقات انتخابی کنند.

وی افزود: با توجه به کمبود زمان در نظر داریم انتخابی تیم امید را هفته آینده و به احتمال بسیار زیاد دهم آبان ماه برگزار کنیم تا ترکیب نهایی تیم برای مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ مشخص شود.

کتیرایی ادامه داد: خوشبختانه شرایط خوبی بر اردوی تیم امید حاکم است. فدراسیون کاراته و آقای نصراللهی به عنوان سرپرست تیم امید امکانات مورد نیاز را فراهم کرده است. همه ما هم در کادرفنی از جمله بنده ، موسی گنج زاده، حمیدرضا فرهادی، ابوالقاسم پایدار و مجید خسروی تمام تلاش خودمان را به کار می گیریم تا ان شا الله تیمی در خور نام ایران عزیز را روانه مسابقات قهرمانی آسیا کنیم

سرمربی تیم امید در پایان خاطرنشان کرد: علی رغم آنکه تیم های پایه از جمله امیدها به واسطه شیوع ویروس کرونا از جریان مسابقه به دور بودند، ولی کاراته کاهای بسیار خوبی و باانگیزه ای در اردو حضور دارند که برای کادرفنی بسیار دلگرم کننده بود. ما زمانی که شرایط ورزشکاران را در اردوی کرمانشاه دیدم به آینده این تیم و کسب نتایج مناسب در مسابقات قهرمانی آسیا خیلی امیدوار شدیم. خوشبختانه انگیزه در میان امیدها موج می زند و همین ما را نسبت به کسب نتایج مناسب در مسابقات امیدوار می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا