گنج زاده: خدا را شکر می‌کنم با کسب مدال طلای المپیک، دل مردم را شاد کردم

کاراته کای تیم ملی کشورمان گفت: پس از کسب مدال طلای المپیک ۲۰۲۰ توکیو، شاهد ابراز محبت‌های مردم در فضای مجازی بودم.

به گزارش کاراته نیوز سجاد گنج زاده، عضو تیم ملی کاراته  در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک و پارالمپیک اظهار کرد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی مراسمی در خصوص تجلیل از قهرمانان المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را برگزار کرد؛ من نیز فارغ التحصیل این دانشگاه هستم.

او ادامه داد: المپیک بالاترین سطح مسابقات ورزشی در جهان است و خدا را شکر می‌کنم مبارزات بی نقصی را در المپیک انجام دادم و در نهایت با کسب مدال طلا دل مردم را شاد کردم.

او در خصوص مسابقه فینال المپیک بیان کرد: من در فضای مجازی شاهد محبت‌های مردم بودم. اتفاقات مسابقه را نمی‌توان پیش بینی کرد. در کاراته در عین این که باید ضربات با قدرت و کیفیت باشند، باید کنترل شده نیز باشند. در فینال المپیک حریفم نتوانست ضربه خودش را کنترل کند و من توانستم با کسب مدال طلا دل مردم را شاد کنم.

او در خصوص اردوی تیم ملی کاراته افزود: بعد از المپیک سه اردوی تیم ملی برگزار شده اند و از امروز صبح نیز مجددا اردوی تیم ملی آغاز شده است. باید از بیست و پنجم تا سی آبان ماه در مسابقات جهانی کاراته ۲۰۲۱ شرکت کنیم.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا