کرونا و مصدومیت برنامه تیم ملی کاراته را تغییر داد هروی: انتخابی مسابقات قهرمانی جهان ۲۷ مهر و ۸ ابان برگزار می شود

سرمربی تیم ملی کاراته مردان گفت:انتخابی وزن ۵۵- قهرمانی آسیا و ٧۵- جهانی تیم ملی بیست و هفتم مهر و بقیه اوزان هشتم ابان ماه برگزار می شود.

به گزارش کاراته نیوز سید شهرام هروی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته اظهار داشت: الحمدالله شرایط خوبی در اردوی تیم ملی حاکم است. همه ورزشکاران باانگیزه تمرین می کنند تا خود را اماده حضور در مسابقات قهرمانی جهان و آسیایی کنند.

وی افزود: تمام هم و غم کادرفنی این است که دو تیم خوب و مجزا را اماده حضور در رقابت های قهرمانی جهان و اسیا کند. کاراته ایران از قدرت های سنتی این رشته ورزشی است و تلاش می کنیم با توجه به امکانات خوبی که در اختیار تیم ملی است بهترین نتایج را امارات و قزاقستان بدست اوریم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد:یکی از مشکلات ما در اردوی اخیر اسیب دیدگی و کرونای برخی ورزشکاران است. طبق برنامه قبلی قرار بود انتخابی تیم ملی ۲۶ و ۲۷ مهرماه برگزار شود اما مشکلات بوجود امده برنامه های کادرفنی را تغییر داد.

هروی تصریح کرد: با شرایط بوجود امده انتخابی وزن منفی ۵۵ (برای مسابقات قهرمانی اسیا)، منفی ۷۵ (برای مسابقات قهرمانی جهان) بیست و هفتم مهرماه برگزار می شود و انتخابی اوزان ۶۰ ، ۶۷ ،٨۴-و٨۴+(برای مسابقات قهرمانی جهان) هشتم ابان ماه برگزار خواهد شد تا ترکیب نهایی ملی پوشان برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان مشخص شود.

سرمربی تیم ملی در پایان تصریح کرد: پس از برگزاری انتخابی جهان، نفرات اعزامی به امارات مشخص می شوند و سایر ورزشکاران برای حضور در مسابقات قهرمانی اسیا اماده می شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا