کتیرایی: از ابتدا هم قرار بود سرمربی تیم امید کاراته شوم

سرمربی تیم امید کاراته ایران، گفت: از ابتدا نیز مسوولان فدراسیون برای هدایت تیم امید با من صحبت کرده بودند اما بحث المپیک جوانان پیش آمد که در نهایت مشخص شد این رویداد کنسل شده است.

به گزارش کاراته نیوز علیرضا کتیرایی در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌های رده‌های سنی کاراته، اظهار داشت: همین‌که پس از چند سال شرایطی فراهم شد تا مسابقات برگزار شود را به فال نیک می‌گیریم. برگزاری مسابقات عاملی برای ایجاد انگیزه در بین کاراته‌کاها شد.
وی افزود: در رده‌سنی امید سطح مبارزات نسبتا خوب بود. البته چون چند سالی پیکارها برگزار نشد، چهره شناخته شده چندانی وجود نداشت اما تعدادی از نفرات در لیگ نیز به میدان رفته و شرایط خوبی داشتند.
کتیرایی در خصوص انتخاب همکارانش در کادر فنی، گفت: به خردجمعی اعتقاد دارم. فردا (شنبه) جلسه‌ای با مسوولان فدراسیون داریم و در این خصوص تصمیم نهایی اتخاذ می‌شود. این مساله را مدنظر دارم که از مربیان سازنده و قهرمان‌پرور در کادر فنی بهره ببرم.
وی با اشاره به زمان اندک تا مسابقات قهرمانی آسیا که کمتر از۲ ماه دیگر در قزاقستان برگزار می‌شود، عنوان کرد: باید اردوها به صورت فشرده برگزار شود. در این زمان کوتاه نمی‌توانیم مسابقه برون مرزی داشته باشیم. با «شهرام هروی» سرمربی تیم ملی بزرگسالان صحبت خواهم کرد تا بتوانیم چند مبارزه تدارکاتی با این تیم داشته باشیم و همچنین نفرات امید بتوانند چند جلسه تمرینی با بزرگسالان برگزار کنند. این بهترین روش برای آماده‌سازی تیم ما خواهد بود
کتیرایی در خصوص اینکه پس از چند سال تعطیلی تیم‌های پایه چه توقعی باید از آنان در مسابقات پیش‌رو داشت، گفت: باید واقعیت‌ها را قبول کرد و احساسات را کنار گذاشت. البته ناامید نیستیم و پشتوانه کاراته ایران را داریم. ایران در کاراته دنیا سرآمد است و با همین شرایط هم برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که اردوهای تیم امید در کدام شهر برگزار می‌شود؟ گفت: با توجه به زمان اندک، نیاز به بهترین امکانات برای آماده‌سازی داریم چراکه این مساله بسیار مهم است. با این حال می‌دانیم که تهران امکانات ورزشی چندان مطلوبی ندارد. با مسوولان چند شهر برای میزبانی از تیم امید صحبت کرده‌ام و فردا همه چیز مشخص می‌شود.
وی در خصوص اینکه چرا او ابتدا به‌عنوان سرمربی تیم جوانان معرفی شد و پس از چند روز هدایت تیم امید را برعهده گرفت، توضیح داد: از ابتدا برای هدایت تیم امید با من صحبت شد. پس از آن مسوولان فدراسیون اعلام کردند که المپیک جوانان در پیش است و بهتر است به تیم جوانان بروم. به یکباره معلوم شد المپیک جوانان کنسل شده است و به همین دلیل در نهایت سرمربی تیم امید شدم. همیشه واقعیت‌ها را می‌گویم و این دقیقا واقعیتی است که رخ داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا