بهرامی: توقعات واقع‌بینانه باشد؛ کار سختی در تیم‌های پایه کاراته داریم

سرمربی تیم‌های نوجوانان و جوانان کاراته دختران ایران با بیان اینکه توقعات از این تیم‌ها باید واقع بینانه باشد، گفت: کار سختی داریم و باید در مدتی کمتر از دو ماه، آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا شویم.

به گزارش کاراته نیوز لیلا بهرامی از مربیان کاراته کشورمان که به تازگی هدایت تیم‌های دختران نوجوان و جوان کشورمان را عهده‌دار شده است، در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: مسابقات انتخابی که به نوعی پیکارهای قهرمان کشوری است، طی روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود. منتخبین استان‌ها در این رویداد حضور دارند و از بین آنها نفرات اول تا سوم اوزان مختلف به‌همراه افرادی که ممکن است مقام کسب نکرده اما توان خوبی داشته باشند، گزینش خواهند شد.
وی افزود: باید مسابقات برگزار شده و نحوه کار بازیکنان را زیر نظر داشته باشم تا بتوان در خصوص توان نفرات صحبت کرد زیرا آنان حدود سه سال است مسابقه‌ای نداشتند و همه می‌دانیم که مسابقات داخلی با رویدادهای برون مرزی قابل قیاس نیستند.
بهرامی عنوان کرد: کار ما در تیم‌های نوجوانان و جوانان واقعا سخت است و ابتدا باید سطح آمادگی نفرات را لحاظ بدنی و تکنیکی بررسی کرده و سپس برنامه‌ریزی کنیم.تمام تلاشم این است تا تیم‌های نوجوانان و جوانان را به خوبی جمع‌وجور کرده و آماده مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان کنم تا از عهده مسئولیتی که به من واگذار شده، برآیم.
وی در مورد همکاران خود در کادر فنی، گفت: پس از مسابقات انتخابی در زنجان، همکارانم را معرفی می‌کنم. مسوولان فدراسیون دست من را برای انتخاب همکارانم باز گذاشته‌اند و باید عملکرد مربیان را در این پیکارها سنجیده و سپس انتخاب کنم.
این مربی جوان افزود: نمی‌خواهم کادر فنی شلوغ باشد و باید همکارانی را گزینش کنم که از لحاظ فنی توانمند بوده و همچنین بتوانیم هماهنگ باشیم زیرا فرصت بسیار کم است و تیم باید خیلی زود از همه لحاظ به آمادگی نسبی برسد.
وی افزود: کار در تیم‌های پایه همیشه سخت است و باتوجه به این که این تیم‌ها چند سال است که فعالیتی نداشته‌اند، بر سختی‌ها اضافه می‌کند. باید از صفر شروع کنیم و امیدوارم توقعات از این تیم و کادر فنی واقع‌بینانه باشد.
مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در رده‌های سنی مختلف از ۲۸ آذرماه به میزبانی قزاقستان و در شهر آلماتی برگزار می‌شود.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا