المپیک اتفاقی جنجالی رخ داد که هنوز درباره‌اش حرف زده می‌شود. طلای گنج زاده

در المپیک اتفاقی جنجالی رخ داد که هنوز درباره‌اش حرف زده می‌شود.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبر ورزشی سجاد گنج زاده کاراته‌کا ایران در شرایطی خاص موفق شد مدال طلای المپیک را بگیرد.
سجاد گنج زاده به دلیل ضربه شدید و غیرفنی بازیکن عربستان در فینال بیهوش شد و داوران رای به پیروزی او دادند، در حالی که از حریف خود عقب بود. بعد از این اتفاق، عربستانی‌ها به او توهین کردند و البته بعضی‌ها هم از داخل با عربستانی‌ها همراه شدند.
شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته در واکنش به این اتفاقات می‌گوید: «عربستانی ها تحمل باخت ندارند. همیشه زیر دست ایرانی‌ها و پائین‌تر از ما بوده اند. سه بار در آسیا ما را در گروه ژاپن انداختند که حذف شویم ولی هر بار به فینال رسیدیم و آنها را سه بر صفر بردیم. عربستانی ها تحمل باخت ندارند.»
گنج زاده هم توضیح می دهد: «در پست آخرم عربستانی‌ها هر جور دوست داشتند بی احترامی کردند. یکسری از عزیزان ایرانی هم محبت داشتند و بعضی دیگر نظر منفی داشتند. من یاد گرفتم در ورزش حرفه ای به نظرات احترام بگذارم. هرکسی می تواند هر حرفی بزند. حرف او هم نشان دهنده شخصیت و رفتارش است. من نمی توانم کل دنیا را فرش کنم ولی می توانم پای خودم کفش کنم و مراقب باشم.»

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا