فرخی: ان شاالله بتوانیم در مسابقات جهانی کاراته، قهرمان شویم

سعید فرخی مربی تیم ملی کاراته در مورد شرایط این رشته ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش کاراته نیوز سعید فرخی مربی تیم ملی کاراته در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص شرایط این رشته گفت: مسابقات قهرمانی کشوری در وزن ۵۵ کیلو، ساعاتی پیش آغاز شد. ۲ نفر را در اردو داریم و ان شاالله یک نفر دیگر هم به ما اضافه می‌شود. در صدد این هستیم که برترین نفرات را در مسابقات قهرمانی آسیا دعوت کنیم. دقیق نمی‌توانم بگویم که تا چه زمانی اردو خواهیم داشت، اما از امروز همه چیز آغاز شده است. تا ۱۲ مهر اردویمان ادامه دارد.

او در مورد ترکیب تیم ملی کاراته برای مسابقات آسیایی اظهار کرد: مسابقات آسیایی نزدیک است. کادر فنی و سرمربی تصمیم بر این دارند که نفرات برتر را انتخاب کنند. همه بچه‌ها خوب هستند و سطح بالایی دارند.

ان شاالله بتوانیم در مسابقات جهانی نتایج مطلوبی کسب کنیم

فرخی در مورد پیش بینی خود از مسابقات جهانی کاراته گفت: کار سختی در پیش داریم. توقعات از ما بسیار بالا است. امسال اتفاقات بزرگی را در المپیک رقم زدیم. سجاد گنج زاده توانست مدال طلا کسب کند و برای کشورمان افتخار آفرینی کند. در تلاش هستیم تا بتوانیم نتایج مطلوبی را به دست بیاوریم. توانستیم ۳ بار قهرمان دنیا شویم. ان شاالله در این دوره هم بتوانیم، عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم.

او در خصوص توقع خود از وزیر ورزش و جوانان برای رشته کاراته تصریح کرد: هر کاری که لازم بود را در کاراته انجام دادیم. مدال‌های زیادی در این رشته کسب کردیم. توقع دارم مسئولین ورزش هم، نگاه ویژه تری به این رشته داشته باشند. جزو چند رشته‌ای هستیم که در ایران نتیجه گرفته ایم. امیدوارم حمایت‌های بهتری از سوی وزیر ورزش برای رشته کاراته صورت بگیرد. برای کسب مدال و تکرار قهرمانی، باید امکانات بهتری در اختیارمان باشد. با حرف نمی‌توان مدال آورد. باید نگاه خوب و مثبتی به این رشته شود. تنها هدفمان این است که در مسابقات جهانی، به موفقیت برسیم. نباید هیچ تبعیضی در ورزش وجود داشته باشد. باید کارمان را بدون دغدغه پیش ببریم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا