برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا؛ مربیان تیم‌های رده سنی پایه کاراته معرفی می‌شوند

فدراسیون کاراته با تشکیل کمیته فنی در نظر دارد مربیان تیم‌های ملی کاراته را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا معرفی کند.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار مهر، اتحادیه کاراته آسیا قزاقستان را طی روزهای ۲۸ آذر تا اول دیماه به عنوان میزبان رقابتهای قهرمانی قاره کهن در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان معرفی کرد.
پس از آن نیز فدراسیون کاراته کشورمان تاریخ ۱۷ تا ۲۳ مهرماه را برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی مشخص کرد.
کادر فنی تیم ملی بزرگسالان که مشخص است و فدراسیون در صدد است تا پیش از برگزاری مسابقات انتخابی، مربیان تیم‌های رده سنی پایه را معرفی کند تا اعضای کادر فنی بر مسابقات و نحوه حضور کاراته کاها در اردوی آماده سازی و رقابتهای انتخابی داشته باشند

بر همین اساس کمیته فنی فدراسیون کاراته طی چند روز آینده تشکیل جلسه خواهد داد و با بررسی گزینه‌های مورد نظر خود، کادر فنی را معرفی خواهد کرد.
این کمیته نیز با محور قراردادن مربیان سازنده قصد دارد پای مربیانی را که تلاش زیادی برای تربیت کاراته کاهای با آتیه تلاش مضاعفی دارند، نسبت به این انتخاب اقدام نماید. ضمن اینکه استفاده از تجربیات کاراته کاهای ملی پوش و عنوان دار نیز مد نظر کمیته فنی است.

با توجه به زمان رقابتهای انتخابی و تاریخ برگزاری مسابقات، کادر فنی تیم‌های رده سنی پایه کمتر از دو ماه فرصت دارند تا کاراته کاها را برای مبارزه روی تاتامی آسیایی آماده کنند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا