تشریح برنامه‌های تیم ملی کاراته بانوان/ اعزام ۶ کاراته‌کا به مسکو

مربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: تمرینات تیم ملی بانوان در شرایط خوبی آغاز شد و طبق برنامه پیش‌بینی شده با برگزاری مسابقات انتخابی ترکیب تیم اعزامی به مسابقات جهانی معرفی خواهد شد.

به گزارش کاراته نیوز، لاله صمدی مربی تیم ملی کاراته با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر اظهار داشت: نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی با آمادگی نسبتاً خوبی تمرینات خود را آغاز کردند و همین موضوع باعث شد تا در اجرای برنامه‌های خود شرایط بهتری داشته باشیم.
وی در خصوص برنامه‌های کادر فنی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان امارات گفت: زمان زیادی تا آغاز مسابقات جهانی پیش رو نداریم و بر همین اساس بیشترین تلاش ما بالابردن آمادگی فنی و بدنی تمامی نفرات حاضر در اردوست. بر همین اساس نفرات اول مسابقات انتخابی ۱۴ شهریورماه به همراه نفرات سوم مشترک مسابقات کشوری شنبه آینده (۲۷ شهریورماه) در رقابتهای گزینشی شرکت کرده و تعدادی در اردو باقی مانده و برخی کاراته کا نیز شانس ادامه حضور در اردو را از دست خواهند داد.
صمدی در خصوص علت ثبت نام فقط شش کاراته کا در رقابتهای کاراته وان مسکو گفت: طبق قوانین این سری از مسابقات، فقط نفراتی که رنکینگ زیر ۲۰۰ دارند اجازه ثبت و شرکت در این رقابتها را دارند. به همین دلیل از بین نفراتی که در اردو حضور دارند، فقط همین شش نفر می‌توانستند اعزام شوند که کار ثبت نام آنها از سوی فدراسیون انجام شده است. شناخت خوبی از نفراتی ملی پوش و رنکینگ دارها داریم، ولی این نفرات روی تاتامی مسکو این شانس را دارند که بعد از مدتی دوری از تاتامی مسابقات، توانایی خود را به نمایش بگذراند و ما نیز ارزیابی بهتری از شرایط فعلی آنها داشته باشیم.
وی افزود: پس از آن شرکت در مسابقات کاراته وان روسیه و در بازگشت از این تورنمنت، با برگزاری رقابتهای انتخابی نهایی بین همه نفرات حاضر در اردو ترکیب نهایی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان را معرفی خواهیم کرد.
صمدی در خصوص تأثیر غیبت عباسعلی در رقابتهای جهانی هم گفت: حمیده کاراته کای با تجربه است که حضور او می‌توانست به لحاظ روحی، فنی و تجربی خیلی کمک کند. ما باید خلأ او در اردوها را پر کنیم و امیدوارم هر چه زودتر با رسیدن به سلامتی کامل دوباره برای کاراته ایران خوشرنگ ترین مدال‌ها را کسب کند.
مربی تیم ملی در پایان گفت: هدف ما در اردوها بالابردن سطح فنی کاراته هاست. البته روی افزایش روحیه و و انگیزه کاراته کاران که نفش بسزایی در کسب نتایج دارد تمرکز کرده ایم. برخی از نفرات حاضر در اردوها از رده سنی امید موفق هستند که سه سال است هیچ مسابقه‌ای نرفتند و باید قبل از اعزام از نظر روحی تقویت شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا