جو زدگی آقایان و تغییر نتیجه بانوان

یشه بودن یا نبودن مسئله بود، بودن یا نبودن آقایان در رأس امور مرتبط با بانوان به صورت مستقیم‌ یا ..!

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، رقابت های انتخابی تیم ملی بانوان در شرایطی برگزار شد که کادرفنی این تیم به دلیل عملکرد بسیار ضعیف در مدت زمان عهده دار بودن مسئولیت آن به خصوص در رقابت های المپیک از هدایت تیم ملی بانوان کنار گذاشته شد.

در این شرایط فدراسیون کاراته به منظور تضییع نشدن حق ورزشکاران تصمیم گرفت تا اعضای کمیته فنی فدراسیون کاراته با حضور در سالن مسابقات از بازیکنانی که به دلایل مختلف عملکرد قابل توجهی داشتند اما به مدال دست پیدا نکردند دعوت به اردو نمایند.

اما در این میان یکی از آقایان عضو کمیته فنی با تشویق های نمایان و خارج از منطق در هنگام مسابقه برخی ورزشکاران باعث جلب توجه حاضرین در سالن و داوران مسابقات شد. به طوری که بسیاری از حضار گواهی دادند که پس از تشویق‌های عجیب عضو کمیته فنی نظرات داوران نسبت به عملکرد بازیکن مورد تشویق قرار گرفته تغییر می کرد و نگاه ویژه به آن بازیکن داشتند.

این که یک عضو کمیته فنی پس از حضور در سالن نتواند هیجانات خود را کنترل کند و و نسبت به اجرای تکنیک بعضی از بازیکنان واکنش نشان دهد و عملکرد او در نتیجه بازی تاثیر مستقیم بگذارد یک نقطه تاریک در عملکرد فدراسیون کاراته می باشد چراکه کمیته ای که قرار بود جلوی عدم تضییع حقوق ورزشکاران را بگیرد به نوعی موجب تضییع شدن حقوق برخی از ورزشکاران شد

بهتر است از این پس فدراسیون کاراته هر از گاهی کلاسی برای کنترل هیجان کارشناسان خود بگذارد تا مبادا در چنین صحنه هایی از شدت ذوق زدگی و هیجان بالا دچار حمله قلبی و مشکلات پس از آن شوند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا