هروی: کاراته امروز، فریاد بلند خود را زدسرمربی تیم ملی کاراته کشور گفت: این مدال ماحصل پنجاه سال کاراته ایران و ده سال اخیر بود.

 به‌گزارش کاراته نیوز و به نقل از رادیو ورزش؛ شهرام هروی سرمربی تیم‌ ملی کاراته کشور در گفت و گوی زنده با برنامه حالا المپیک درباره بازی نماینده کاراته کشور گفت: سجاد گنج‌زاده در گروهی بود که خیلی بازیکنان قوی و محکمی داشت. حریف کانادایی، عربستان، کرواسی که قهرمان جهان بود و حریف آمریکایی که یک یا دو بار سجاد گنج‌زاده را برده بود. او با برنامه‌ریزی در برابر حریفان خود ایستاد و مقابله کرد. در بازی دور مقدماتی قاطع اول شد و بازی را برد. ما می‌دانستیم که سجاد مدال طلا خواهد گرفت. در بازی دوم در برابر حریف ترکیه خود مجدد او را مغلوب کرد. در فینال هم اگر آن ضربه خطا دار اتفاق نمی‌افتاد قطعا سجاد بازی را به نفع خود برمی‌گرداند چرا که سجاد پتانسیل این‌ را دارد که یک بازی عقب‌افتاده را جمع کند و بسیار منحصر به‌ فرد است. یک مدالی کسب کرد که ماحصل جامعه کاراته بود. کاراته بیشتر از این‌ها حقش بود اما شرایط به‌گونه‌ای پیش رفت که تنها با یک نماینده به المپیک برود. کسب این مدال ماحصل پنجاه سال کاراته ایران و ده سال اخیر بود که من در این‌جا از تمامی کادر فنی و همه جامعه کاراته تشکر می‌کنم و به آن‌ها تبریک می‌گویم. من هم یک نماینده کوچکی بودم که توانستم این‌بار شیشه را به مقصد برسانم.

 هروی افزود: ما سالیان سال است با سجاد داریم زندگی می‌کنیم و اگر حرفی به او می‌زنم واقعاً گوش می‌کند و خدا رو شکر بازیکن حرف گوش کنی است و خود او هم ثمره این حرف گوش کردن را دیده و توانسته مدال‌های خوش‌رنگی را در دنیا کسب کند.

 او همچنین از اوضاع سجاد گنج‌زاده گفت: حال او بهتر است و کادر پزشکی گفته که تحت درمان و نظارت باشد و منتظر هستیم که تست دوپینگ او به پایان برسد.

سرمربی تیم ملی کاراته از حس خود در زمان ضربه زدن حریف عربستانی به سر سجاد گنج‌زاده این‌گونه اظهار کرد: در آن زمان فقط به سلامتی سجاد فکر می‌کردم چراکه همه مدال‌ها یک روزی به فراموشی سپرده می‌شوند و تنها منش پهلوانی مهم است و خدا را شکر تا کنون که مشکل خاصی نبوده و امیدوارم که مشکلی نباشد. سجاد گنج‌زاده بسیار دوست‌ داشت که مسابقه دهد و چیزی از ارزش‌های او کم نمی‌کند و او شایسته دریافت چنین مدالی را داشت و حیف بود اگر کاراته ایران طلا نمی‌گرفت. کاراته امروز فریاد بلند خود را زد و باید جزء ورزش‌های اول دنیا و کشور دیده شود و امیدوارم با چنین نمایشی که امروز کاراته کشور از خود به‌ جا گذاشت در المپیک‌های دیگر هم خیلی پر قدرت‌ تر بازی زیبایی را از خود اجرا و به‌جا بگذارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا