سرمربی ایرانی تیم ملی روسیه قطعا هدف ما کسب سهمیه المپیک است

سرمربی ایرانی تیم ملی روسیه درباره هدف اصلی برای رسیدن روسیه به المپیک توکیو عنوان کرد: در رقابت‌های کاراته وان پاریس همه سعی می‌کنند تا سهمیه المپیک بگیرند و قطعا هدف ما هم کسب سهمیه المپیک است. تمام هدفم روی مسابقات کاراته وان پاریس خلاصه می‌شود.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، حسین روحانی سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه درباره مدال آوری شاگردانش در رقابت‌های قهرمانی اروپا بیان کرد: در ۱۲ سال اخیر روسیه ۲ فینالیست هم در رقابت‌های متعدد ورزشی نداشته است که امسال توسط ما سنت شکنی شد و در  مسابقات قهرمانی اروپا با فینالیست شدن اتفاق جدیدی رقم خورد. قطعا حضور تیم ملی کاراته ایران در کمپ تمرینی روسیه تاثیر خوبی داشت و هدفمان تمرین مدون بود.

او افزود: از لحاظ روحی و روانی همه چیز خوب بود. روسیه یکی از کشورهای استخوان دار در کاراته دنیا است، اما نزدیک به ۱۲ یا ۱۳ سالی است که از فروغ افتاده و همچنین از تیم‌های قدرتمند خود در بین سال‌های ۲۰۰ تا ۲۰۰۸ فاصله گرفته است. الکساندرا گرانوف اصلی‌ترین بازیکن روسیه بود که افتخارات زیادی کسب کرده است، اما از سال ۲۰۱۰ تا به این زمان فروغ آنچنانی نداشته اند. من هم به واسطه ویروس کرونا ۵ ماه با این تیم کار کردم و حتی به دلیل محدودیت‌های سفر از لیگ جهانی اتریش به بعد نتوانستم به روسیه بروم.

روحانی ادامه داد: ۳ ماه به همراه تیمم در استونی بودیم و قرار بود زودتر به روسیه برگردم، اما ویروس کرونا موجب شد تا به ایران سفر کنم. ۵ ماه ایران بودم و در نهایت شهریور ماه سال ۹۹ به روسیه آمدم. همه این اتفافات موجب شد تا در مسابقات قهرمانی اروپا ۳ مدال به دست آوردیم و نتیجه خوب بود، هر چند بهتر هم می‌شد نتیجه گرفت. با این حال تیم‌های فرانسه، ایتالیا و اسپانیا نتوانستد حتی یک فینالیست در بخش کومیته  رقابت‌های قهرمانی اروپا داشته باشند.

هدفم روی مسابقات کاراته وان پاریس خلاصه می‌شود

سرمربی ایرانی تیم ملی روسیه درباره هدف اصلی برای رسیدن روسیه به المپیک توکیو عنوان کرد: در رقابت‌های کاراته وان پاریس همه سعی می‌کنند تا سهمیه المپیک بگیرند و قطعا هدف ما هم کسب سهمیه المپیک است. تمام هدفم روی مسابقات کاراته وان پاریس خلاصه می‌شود.

روحانی درباره کمپ مشترک ایران و روسیه اظهار کرد: تعدادی از بازیکنان را به این کمپ تمرینی دعوت کردیم و البته چند باری از تیم ملی ایران برای حضور در روسیه دعوت کرده بودیم، اما پیش نیامد که به مسکو سفر کنند. در نهایت ۱۰ روزی اردوی مشترک را تشکیل دادیم که تمرینات خوب پیش رفت و برای بازیکنان مفید بود. در نهایت به مسابقات قهرمانی اروپا اعزام شدیم و ۳ مدال کسب کردیم. در مسابقات کاراته وان لیسبون ایران هم برادرم حسن به عنوان مربی تیم ملی ایران شرکت کرد و او را خیلی وقت بود ندیده بودم که انرژی خوبی  گرفتم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا