علاقه‌مند به فعالیت در بخش فنی کاراته بودم/ پیشنهاد همکاری جدید دارم

به گزارش کاراته نیوز ابوالقاسم پایدار با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: یکی از اصول فلسفی، اصل تغییر، ذیل اصل الوهیت است. به این معنا که تمام پدیده‌های هستی دستخوش تغییر، تحول و تکامل هستند. تغییرات برای انسان‌ها لازم و تکامل بخش ابعاد وجودی انسان است و باید شامل حال ما هم باشد.

وی ادامه داد: به علت حجم بالای امور شغلی و خانوادگی و تمایل بالا برای فعالیت در بخش فنی که تخصصی اصلی بنده است، بعد از خاتمه مسابقات لیگ برتر سال ۹۹ درخواست استعفا در این بخش را به ریاست فدراسیون کاراته در جهت رفع این مشکلات و بازگشت به بخش فنی داشتم که با مخالفت ایشان و تاکید بر لزوم ادامه فعالیت مواجه شدم. در نهایت به جهت درخواست اینجانب و یافتن شخصی کارآمد و دلسوز در این حوزه تغییرات اعمال شد و بنده هم احترام گذاشتم.

پایدار افزود: وظیفه خود می دانم قبل از هر چیز از حسن اعتماد رئیس فدراسیون کاراته در این پست خطیر و همکاری همه جانبه کادر اجرایی و مربیان محترم و داوران ارجمند و مسئولین کمیته‌ها تشکر و قدردانی نمایم. ضمن اینکه طباطبایی رئیس فدراسیون به اینجانب لطف داشته و مسئولیت دیگری برای همکاری پیشنهاد کرده اند که در حال بررسی آن هستم.

وی اذعان داشت: آرزوی موفقیت برای آقای خرمی در این پست خطیر را دارم و قطعاً با حضور بزرگانی چون استاد حسن بیگی و استاد زمانی و سایر اعضا در هیأت رئیسه این سازمان شاهد اتفاقات بسیار مؤثر در ورزش کاراته کشور خواهیم بود. بنده از هرگونه مشاوره و حمایت به این عزیزان دریغ نخواهم کرد.

پایدار در پایان گفت: در شرایطی هستیم که مسابقات لیسبون پرتغال را در پیش رو داریم که یاری و همدلی همه جامعه کاراته در کسب افتخار آفرینی را می‌طلبد و بنده هم آرزو موفقیت برای تیم ملی کشورمان و تکمیل سهمیه‌های المپیک در دو بخش آقایان و بانوان را دارم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا