هروی: لیسبون میدان مهمی برای سنگین وزن‌هاست/فوق ستاره‌های جهان را داریم

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: سهمیه المپیک را در وزن ۷۵+ کیلوگرم کسب کرده‌ایم و پورشیب و گنج زاده به عنوان فوق ستاره‌های دنیا برای ارائه بهترین عملکرد راهی لیسبون خواهند شد.

به گزارش کاراته نیوز  سید شهرام هروی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: تمرینات تیم ملی کاراته طبق برنامه‌ای که از قبل طراحی شده بود پیش می‌رود و در آستانه اعزام به رقابتهای لیسبون همه نفرات تیم شرایط خوبی دارند. از روز ۲۹ فروردین ماه نیز وارد مرحله یازدهم اردوی خواهیم شد و تا زمان اعزام به مسابقات تمرینات ادامه خواهد داشت.
وی افزود: تیم ملی کاراته مردان در بخش کومیته سه فرصت کسب سهمیه داشت که تاکنون در دو وزن ۷۵- و ۷۵+ کیلوگرم سهمیه قطعی گرفته‌ایم. نتایج رقابتهای «کاراته وان» لیسبون در وزن ۷۵+ کیلوگرم برای ما اهمیت بالایی دارد. چرا که دو کاراته ما که فوق ستاره‌های سنگین وزن جهان هستند، برای قطعی کردن حضور خود باید به روی تاتامی بروند. بهمن عسگری و امیر مهدیزاده هم در این مسابقات به عنوان یک دیدار تدارکاتی در مصاف با رقبای خود محک خواهند خورد.
سرمربی تیم ملی با اشاره به اهمیت رقابتهای قهرمانی اروپا اظهار داشت: این مسابقات در بخش مردان و در دو وزن ۸۴- و ۸۴+ کیلوگرم می‌تواند برای ما حائز اهمیت باشد. البته که تاتامی لیسبون و نتایجی که رقبای دو سنگین وزن ما رقم می‌زنند نیز برای ما خیلی اهمیت دارد ولی کاراته کاهای ما می‌بایست بدون توجه به نتایج حریفان بهترین عملکرد را داشته باشند.
هروی گفت: واکسیناسیون ورزشکاران المپیکی اهمیت فوق العاده ای داشت؛ بخصوص برای آنها که هنوز در حال سفر به کشورهای دیگر برای کسب سهمیه هستند، چرا که استرس را برای ابتلای به ویروس کوید -۱۹ کاهش می‌دهد. البته که همچنان باید پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود. ضمن اینکه گفته شده ۲۱ روز دیگر برای تزریق مرحله دوم اقدام می‌شود.
وی در پایان گفت: بعد از مسابقات پرتغال تمرکز خود را روی رقابتهای گزینشی المپیک به میزبانی پاریس قرار می‌دهیم تا با موفقیت مهدیزاده بتوانیم هر سه سهمیه را کسب کرده و برنامه‌های خود را برای آماده سازی مردان المپیکی جهت حضوری موفق در بازی‌های توکیو اجرایی کنیم.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا