بهترین امکانات برای تیم ملی کاراته/تشریح شرایط مسابقات انتخابی

دبیر سازمان تیم‌های ملی کاراته گفت: تیم ملی کاراته ایران از قدرت‌های برتر دنیا است وشایسته است که شرایط و امکاناتی در اندازه‌های آن در اختیار داشته باشد.
به گزارش کاراته نیوز مازیار فریدخمامی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: نخستین جلسه سازمان تیم‌های ملی کاراته با حضور کادر فنی تیم‌های مردان و زنان ایران و با هدف ایجاد هماهنگی و تشریح فعالیت‌ها و برنامه پیش رو تشکیل شد که طی آن هم شهرام هروی و هم سمانه خوش قدم و مسائل و دغدغه‌های خود را مطرح کردند و مقرر شد برای فراهم کردن موارد ذکر شده اقدامات لازم انجام شود.
وی افزود: المپیک میدان سخت و البته بزرگی است که موفقیت در آن تنها منوط به ورزشکار و مربی نمی‌شود و باید مجموعه عوامل در یک پازل هماهنگ کنار هم ردیف شود و به موفقیت آن کادر فنی و کاراته کا کمک کند. رئیس فدراسیون نیز در همین رابطه عنوان کرد که تیم ملی کاراته ایران یکی از قدرتهای برتر دنیا است و باید بهترین امکانات را برابر با جایگاه خود در اختیار داشته باشد. ما وظیفه داریم دغدغه‌های مالی و امکاناتی ملی پوشان از جمله فضای تمرینی مناسب، پزشک، روان‌شناس … را رفع کنیم.
قهرمان سابق آسیا ادامه داد: سرمربی تیم ملی بانوان در خصوص انتخاب تکواندوکاران برای حضور در اردوی تیم ملی و فراهم کردن شرایطی جهت شبیه سازی مسابقات با حضور داوران، سیستم قضاوت و… صحبت‌هایی مطرح و تصمیمات لازم نیز این خصوص اتخاذ شد.
فریدخمامی با بیان اینکه در این جلسه برنامه‌های پیش روی تیم ملی هم مطرح شد، ادامه داد: تیم ملی رقابتهای «کاراته وان» استانبول را پیش رو دارد و پس از آن می‌بایست رقابتهای انتخابی تیم ملی و قهرمانی کشور را در همه رده‌های سنی برگزار کنیم. در این مورد هم شرایط و ضوابط ورود به اردوی تیم ملی قبل از شروع مسابقات طراحی و اعلام خواهد شد تا همه ورزشکاران قبل از شروع مسابقات بدانند که با چه شرایطی می‌توانند جواز حضور در اردو را دریافت کنند.
دبیر سازمان تیم‌های ملی در مورد انتخاب کادر فنی تیم‌های رده سنی پایه هم گفت: در این مورد نگاه ویژه به مربیان سازنده است. البته یک سرمربی انتخاب خواهد شد و مربیانی که شاگردان بیشتری را در بین مدال آوران مسابقات داشته باشند مورد توجه قرار خواهند گرفت. ضمن اینکه برنامه‌های آموزشی برای این دست مربیان که به کادر فنی دعوت می‌شوند، نیز تدارک دیده‌ایم.
فریدخمامی در پایان گفت: در اولین جلسه سازمان تیم‌های ملی کاراته مباحث خوبی در خصوص حضور موفق در بازی‌های المپیک مطرح شد. وظیفه داریم از تجربیات همه بزرگان کاراته در مسیر این هدف که افتخار بزرگی است و متعلق به همه جامعه کاراته ایران خواهد بود بهترین بهره را ببریم.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا